מצפון תיפתח הדירה

בין אם מדובר בנכס להשקעה ובין אם מדובר בדירה למגורים, אם אתם חושבים על רכישת דירה חדשה,חברת "אבני דרך" מציעה במספר פרויקטים בצפון עם מפרט טכני עשיר ומוקפד מאד במחיר משתלם הן לזוגות צעירים והן למשקיעים.

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף אבני דרך 28/11/16 11:31 כז בחשון התשעז

מצפון תיפתח הדירה
חברת אבני דרך, צילום: חברת אבני דרך

כדי ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר ודירות זולות יותר בצורה משמעותית יותר ויותר משפחות צעירות מחליטות בשנים האחרונות להתרחק מעט מאזור המרכז. הצפון מתקרב למרכז והופך להזדמנות משמעותית גם לזוגות צעירים וגם למשקיעים. המדינה משקיעה רבות בתשתיות ובכבישים, צמתים הופכים למחלפים, כבישים צרים מתרחבים, כביש 6 ממשיך להתפתח צפונה, רכבת העמק החלה לפעול ומגיעה לעפולה ובית שאן וזמני הנסיעה למרכז מתקצרים בצורה משמעותית. גם הנסיעה לחיפה לוקחת כ-20 דקות בלבד.

מי שניסה לקנות דירה באזור המרכז יודע כי הדירה שתתקבל שביחס למחיר תהיה קטנה ובדרך כלל לא מספקת.

(הדמיה: חברת אבני דרך, שכונת שהם בעפולה)


(הדמיה: חברת אבני דרך)

הצפון הוא המרכז הבא של ישראל

עפולה נחשבת לאחת הערים המתפתחות בישראל, עם תנופת בנייה רבה, השקעה בתשתיות בבניית מוסדות ציבור ובתי ספר משובחים, הקמת פארק הייטק, התכנון להפיכת מכללת עמק יזרעאל לאוניברסיטה, והשקעה מאסיבית בפיתוח תשתיות עירוניות, שמתבטא בין השאר גם בעלייה מתמדת באיכות מערכת החינוך בעיר.

עיר נוספת בצפון שנמצאת בנקודת זינוק היא טבריה. היא מספקת תשואה טובה מאוד למשקיעים, וגם מבחינה תיירותית יש לעיר ביקוש רב בשל הקרבה לקברי צדיקים ותיירות צליינים מרחבי העולם. העיר נהנית בשנתיים האחרונות מתנופת בנייה אדירה, תשואה לדירה אטרקטיבית, השקעות בחינוך ובתעסוקה, השקעות בתשתיות, שיפור פני העיר והטבות מס. על פי בדיקת YNET הגיל הממוצע של רוכשי הדירות בטבריה עומד על גיל 32 (לעומת 50 בתל אביב ו-55 בהרצליה).

|לידים|

לכן, בין אם מדובר בנכס להשקעה ובין אם מדובר בדירה למגורים, אם אתם חושבים על רכישת דירה חדשה, כדאי שתיקחו את שתי הערים הללו בחשבון. חברת "אבני דרך" מציעה במספר פרויקטים בצפון דירות איכותיות עם מפרט טכני עשיר ומוקפד מאד במחיר משתלם הן לזוגות צעירים והן למשקיעים.

החברה מציעה איכות חיים בסטנדרט גבוה לצד סביבת מגורים צעירה, מוסדות חינוך בהתאם לאורח החיים של המשפחה, שקט רוגע וחיי חברה. הפרויקטים השונים ממוקמים בשכונות בהן ניתן למצוא שירותים קהילתיים מפותחים עם בתי כנסת, גני ילדים, בתי ספר ומבני ציבור נוספים. מבין הפרויקטים ישנם כאלה שאטרקטיביים הן למשקיעים, בגלל התעוררות המקום והצפי לתשואה גבוהה ולעליית ערך, הן לרוכשי דירה ראשונה והן למשפרי דיור.

(הדמיה: חברת אבני דרך)

(הדמיה: חברת אבני דרך)

(הדמיה: חברת אבני דרך)

לדאוג היום לעתיד של מחר

"רכישת דירה משפרת בצורה משמעותית את היכולת הכלכלית של המשפחה" מסביר שי יהלום, מנהל השיווק בחברת אבני דרך. "יש אנשים שחושבים שבעקבות עליית המחירים במרכז אין מה לעשות חוץ מלהפגין ולחכות לנס. אך זו טעות שעלולה לגרום לאנשים לא לנקוט כיום את הצעדים הנכונים שיכולים לשפר בצורה משמעותית את המצב הכלכלי של המשפחה בטווח הארוך".

יהלום מוסיף כי "כמעט כל זוג שיש לו הכנסה ממוצעת ואף מעט פחות מכך יכול לרכוש דירה ראויה בפריפריה, שבסופו של דבר תשפר בצורה משמעותית ודרמטית את מצבה הפיננסי של המשפחה. חשוב מאוד לא לחכות על הגדר אלא לנקוט בפעולה מושכלת כבר היום. אלו שחיכו בעשר השנים האחרונות התאכזבו מאוד, ואלה שימשיכו לחכות גם כן יתאכזבו".

(הדמיה: חברת אבני דרך, שכונת ברקת בטבריה)


(הדמיה: חברת אבני דרך)

רוצים לדעת עוד? התקשרו אלינו: 072-3712137

|לידים|

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן