יוזמה בחמ"ד: אתר סיוע בשיעורי בית

מנהל החמ"ד, אברהם ליפשיץ הפיץ בימים אלו מכתב לכל מוסדות החמ"ד ובו הוא מבקש להפיץ את הבשורה: אתר אינטרנט שיסייע לתלמידים בהכנת שיעורי הבית. ליפשיץ: "אנחנו מבקשים לטעת בהם יסודות שיובילו למצוינות לימודית וערכית ברוח ´לב לדעת´ שדרכה יקדשו שם שמיים בכל תחומי החיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/11/16 17:20 ז בחשון התשעז

יוזמה בחמ"ד: אתר סיוע בשיעורי בית
shutterstock, צילום: shutterstock

במנהלת החמ"ד הוגדרו מטרות שאחת מהן היא: "בתי החינוך של החמ"ד מקדמים למידה משמעותית, חדוות הדעת ומצוינות". כחלק מכך יזמו והקימו בחמ"ד אתר שמכיל תכנים של קודש וחול שיסייע לתלמידים להכין את שיעורי הבית שלהם, להעמיק וללמוד בדרך חוויתית את חומר הלימודים.

באתר המקוון של תלמידי החמ"ד ישנם תחרויות החמ"ד במגוון נושאים: צילום ואמנויות, איחוד ירושלים, מורשת השואה, כתיבת סיפורים, מתמטיקה ועוד. ניתן לתרגל מתמטיקה ואנגלית בכל כיתות היסודי, להיכנס למערכת משרד החינוך להזמנת מורים פרטיים ברשת במגוון מקצועות בעל יסודי. כמו כן, ניתן להיכנס באתר לתכנים באישור ובשיתוף החמ"ד ללימוד משותף להורים וילדים בנושאים: משנה יומית, לימוד שבועי מיוחד לרגל חמישים שנות איחוד ירושלים.

אברהם ליפשיץ ראש החמ"ד כתב במכתב למנהלי מוסדות החינוך כי הוא מבקש להפיץ את האתר החדש בקרב התלמידים והסביר: "כולנו משתדלים במהלך כל השנה להביא את החזון לידי מימוש ומיצוי.
אנחנו מבקשים לטעת בהם יסודות שיובילו למצוינות לימודית וערכית ברוח 'לב לדעת' שדרכה יקדשו שם שמיים בכל תחומי החיים".
עוד הוסיף ליפשיץ כי "בתי הספר והמורים הם השליחים העוסקים בעבודת קודש זו כל השנה, מידי יום במשך שעות רבות. מנהל החמ"ד מבקש לסייע לתהליכים אלו בהמשך התהליך הלימודי גם בביתם של התלמידים באמצעות מרכז מקוון הנותן כלים לימודים רבים ובתחומים מגוונים כהעשרה, תגבור הלמידה וחיזוק היצירתיות והסקרנות של התלמידים".