הרב אלי סדן בפנייה לציבור: התגייסו להצלת חיים

הרב אלי סדן, ראש מוסדות בני דוד בעלי מתגייס לעזרת אברך בישיבה לבוגרי צבא שבנו בן העשרה חודשים זקוק לניתוח יקר מאוד: "תרמו בעין יפה למצווה חשובה זו ורופא חולים יברך אתכם בשפע כל טוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/16 09:31 יז באלול התשעו

הרב אלי סדן בפנייה לציבור: התגייסו להצלת חיים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בני משפחתו של דוד יפה בן העשרה חודשים מהיישוב עלי יוצאים למבצע התגייסות להצלת חייו. דוד נולד עם מום נדיר המחבר בין מערכת הנשימה לוושט זקוק לניתוח בבוסטון.

בני משפחתו של דוד מציינים כי הניתוח לו זקוק דוד הקטן זוכה למאה אחוזי הצלחה, אולם העלות של הניתוח גבוה מאוד ומגיעה ל580,000 דולר ולשם כך הם מתגייסים למסע התרמה ברחבי הארץ.

ראש מוסדות 'בני דוד' בעלי, הרב אלי סדן, שאביו של דוד הוא אברך בישיבה לבוגרי צבא, הוציא קריאה לציבור לתרום ככל יכולתו להצלתו של דוד. במכתב כתב הרב סדן: "לאברך בישיבתנו, הישיבה לבוגרי צבא בעלי, נולד לפני עשרה חודשים תינוק ונקרא שמו בישראל - דוד.

דוד סובל ממום נדיר - צינור הושט שלו מחובר למערכת הנשימה. כמובן שהמום הזה לא מאפשר לו לחיות ולהתפתח בצורה נורמלית והוא נמצא בסכנה תמידית. דוד עבר כבר 3 ניתוחים בישראל שלא הצליחו ולדברי הרופאים המומחים רק ניתוח בבוסטון יכול להציל את חייו. אלא שמחירו של הניתוח הנדיר הזה יקר מאד. אני קורא לכל מי שיכול להתגייס למשימת קודש של הצלת חיים - הצלת חייו של דוד. תרמו בעין יפה למצוה חשובה זו ורופא חולים יברך אתכם בשפע כל טוב".

(צילום: )