הישג סרוג: שרה אברהם זכתה באליפות העולם באיגרוף תאילנדי

תושבת קרית ארבע שהתגיירה יחד עם משפחתה בעקבות הפיגוע בבית חב"ד במומבאי זכתה באליפות העולם באיגרוף תאילנדי לנוער

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 26/03/14 18:54 כד באדר ב'

הישג סרוג: שרה אברהם זכתה באליפות העולם באיגרוף תאילנדי
כבאות איוש, צילום: כבאות איוש

הישג סרוג: שרה אברהם, תושבת קרית ארבע ומתנדבת בכבאות איו"ש זכתה בשבוע שעבר באליפות העולם באיגרוף תאילנדי.

אברהם, התגיירה יחד עם משפחתה לאחר הפיגוע בבית חב"ד במומבאי שם נהרגו גבריאל ורבקה הולצברג, והמשפחה ההודית עלו לישראל ומשם ליישוב קרית ארבע, שם היא לומדת באולפנה המקומית.

אביה של שרה, ד"ר אהרון אברהם, היה רופא מעורך בעיר מומבאי בזמן המתקפה ואף שימש כרופאת האישי של בני הזוג הולצברג. לאחר הפיגוע התקרבו המשפחה ההודית ליהדות עד שלבסוף התגיירו.

לאחר העליה לישראל החלה שרה אברהם באימונים אצל מיכאל פולק, מאמן כושר גופני המתגורר בחברון, באיגרוף תאילנדי. לאחרונה, לאחר שנתיים וחצי של אימונים, הוכתרה אברהם כסגנית אלופת אירופה לנוער ובשבוע שעבר גרפה את תואר אלופת העולם לנוער בתחום.

בנוסף משמשת אברהם גם כמתנדבת בכיבוי אש בקרית ארבע. לערוץ 2 אמר רשף משנה אסף אברס, דובר כבאות והצלה במחוז ירושלים ויו"ש. "אנחנו מברכים על זכייתה של שרה בתואר אלופת העולם וגאים בפעילותה בתחנה. היא מתנדבת ופועלת בהתמדה בתחנת הכיבוי בקריית ארבע, ואנחנו נירתם לסייע לה להגשים את החלום הנוסף שלה - להפוך ללוחמת אש אמיתית".

ראש המועצה, מלאכי לוינגר, בירך את שרה ואת משפחתה על ההישג המרשים ואמר כי: "קרית ארבע חברון תמיד דוגלת בחינוך למצוינות ותחרותיות ובנתינת דגש על העמל ועל ההשקעה ואם התוצאה הינה טובה אז זה בבחינת יגעת ומצאת - תאמין. לווינגר הוסיף כי: "אני שמח שעיר האבות מובילה גם את תחום הספורט מעבר לזכייתנו בתחרות למדעים האחרונה".