האם קשר רומנטי בין נשים מהווה בגידה?

בעל דורש להתגרש מאשתו ולפטור אותו מתשלום הכתובה. לטענתו, אשתו קיימה קשרים רומנטיים עם נשים אחרות, מה שמהווה לטענתו בגידה לכל דבר. האשה מנגד טוענת, כי לא מדובר בעילה לגירושין

חדשות כיפה משה ויסטוך 26/10/16 14:32 כד בתשרי התשעז

האם קשר רומנטי בין נשים מהווה בגידה?
Shutterstock, צילום: Shutterstock

האם מערכת יחסים בין שתי נשים נחשבת לבגידה במידה ומי משתיהן נשואה? בסוגיה המעניינת הזאת, דנו לאחרונה בבית הדין הרבני באיזור הצפון.

שני בני זוג מהצפון נישאו לפני מספר שנים. לטענת הגבר, אשתו מנהלת קשרים רומנטיים עם נשים אחרות, בעוד אשתו טוענת שלמרות חיבתה ומשיכתה לנשים, אין הדבר נחשב לבגידה מכיוון שלדבריה, הקירבה לנשים מספקת לה מענה לצרכיה הרגשיים.

במסגרת מאבק הגירושין, פנו השניים לבית הדין הרבני. הבעל דורש מבית הדין לפתור אותו מתשלום הכתובה ולקבוע סידור גט באופן מיידי, בטענה שאשתו בגדה בו עם נשים. בת זוגתו טוענת מנגד, באמצעות עורכת הדין מורן סולן, כי בחלק מהמקרים בהם טוען הגבר שבגדה בו הדבר אינו נכון, בנוסף לכך, היא סוברת שקרבה פיזית לנשים אינה נחשבת לבגידה.

עוד מבקשת האשה לטעון כי היא אוהבת את בן זוגה, רוצה לשמור על שלום בית ובטח לא להתגרש. הבעל מדגיש, כי יש ביכולתו להביא עדויות על מקרים נוספים, בהם אשתו בגדה בו, לכן הוא לא רואה טעם בניסיון נוסף לשלום בית.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן