ברוך דיין אמת: צוריאל כלפא בן ה-17 נפטר לאחר מלחמה ארוכה בסרטן

לפני זמן קצר הובא למנוחות צוריאל כלפא שנאבק חודשים ארוכים במחלת סרטן העצמות. כלפא, יחד עם אביו, אבידן הוביל את "מחאת הקרחות ברשת" ושיפר משמעותית את ההתמודדות בנטל הכלכלי של החולים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/17 15:56 כז בטבת התשעז

ברוך דיין אמת: צוריאל כלפא בן ה-17 נפטר לאחר מלחמה ארוכה בסרטן
באדיבות המצלם, צילום: באדיבות המצלם

הבוקר פרסם אבידן כלפא, אביו של צוריאל ז"ל פוסט בעמוד הפייסבוק האישי שלו בעקבות מותו של בנו, וקרא לציבור להגיע להלווייתו. "ברוך דיין האמת. בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתו של בנינו ואחינו היקר צוריאל כלפה ז"ל בן סילבי ואבידן. צוריאל לוחם אמיץ נלחם בסרטן ולא ויתר. החיוך שלו הנצחי נותר גם לאחר שנפרד מאתנו. ציבור יקר, צוריאל אהב את כולם. בואו לחלוק לו כבוד אחרון וללוות אותו למנוחת עולמים.

לפטירתו של צוריאל קדם קמפיין גיוס תרומות לטובת טיפול ניסיוני בארה"ב. צוריאל נפטר כששהה בהפוגה בין הטיפולים בארה"ב לאחר שחלק גדול מהסכום גויס.

"אבידן עזב הכול בשביל צוריאל", סיפר חבר המשפחה, דקל חדד באתר וואלה. לדבריו, כלפה הצליח לגייס כמיליון וחצי שקלים באמצעות תרומות, אך הטיפול הניסיוני לא הצליח.

"הם חזרו מבוסטון לאחר מכן וגם בארץ המשיך אבידן לעשות כל מאמץ. גם אחרי שהרופאים לא נתנו לו סיכוי לחיות אבידן נלחם, אין בית חולים בעולם שהוא לא הגיע אליו רק כדי לבדוק אם הם מכירים תרופה ניסיונית. אבידן הגיע לכל הפרופסורים בתחום, עשה הכול במסירות אין סופית, הכול למען צוריאל ז"ל", הוסיף חדד.

[embed]

]