אפליקציה חדשה תאפשר לכם ללוות משפחה וחברים גם מרחוק

חוששים ללכת לבד בחושך? רוצים לדעת שהילד או בת הזוג הגיעו בבטחה אל היעד? אפליקציה חדשה שפתחו סטודנטים מאוניברסיטת מישיגן תפתור לכם את הבעיה

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 06/09/15 12:39 כב באלול התשעה

אפליקציה חינמית חדשה ומועילה בשם Companion תעזור לכם להשגיח וללוות בצורה וירטואלית את חבריכם או בני משפחתכם עד להגיעם בבטחה ליעד. האפליקציה החינמית זמינה כעת להורדה גם עבור משתמשי אנדרואיד ו-iOS ברחבי העולם, והיא בעצם מהווה מעין רשת בטחון אישית, שמאפשרת לחברים ובני משפחה לפקוח עליכם עין, בכל מקום אליו אתם הולכים.

ללכת לבד בחשיכה זה לא נעים באף צורה במיוחד לנשים, ועל מנת להתגבר על הסיטואציה ולהרגיש קצת פחות לבד, רבים מחייגים לחבר או קרוב משפחה, או שולחים הודעת טקסט בסגנון של ״אם אני לא מגיע הביתה תוך 10 דקות, תתחיל לדאוג״. אפליקציית Companion אשר נוצרה על ידי חמישה סטודנטים מאוניברסיטת מישיגן, מאפשרת למשתמשים לבקש מחבר או בן משפחה לשמור עליהם בצורה ווירטואלית, ולעקוב אחר מסעם הביתה באמצעות שימוש ב-GPS המובנה במכשיר הטלפון.

ניתן להגדיר כל איש קשר במכשיר הטלפון שיפקח עין על חברו, באמצעות שליחת מיקום ה-GPS שלהם בעודם הולכים או נוסעים ליעדם. ברגע שאותו חבר יגיע ליעדו, החבר המלווה יקבל באופן אוטומטי הודעת טקסט המעידה כי הגיע בבטחה, או לחילופין יעודכן כי חברו טרם הגיע ליעד, לפי הזמן המשוער של ה-GPS ויביא אותו לפעול בהתאם על ידי אזעקת סיוע.

בכדי שהאפליקציה תעשה את מלאכתה, יש להזין את היעד הסופי ודרך ההגעה אליו (הליכה רגלית או נסיעה). לאחר מכן, יש להגדיר את החברים או המשפחה שיהיו המלווים שלך, כאשר היתרון הגדול הוא שאין זה הכרחי שהאפליקציה תהיה מותקנת גם במכשירם בכדי לשמור עליכם ווירטואלית. במידת הצורך ניתן להגיע ישירות לאותם ׳מלאכים שומרים׳ או למשטרה בלחיצת כפתור, ואפילו להפעיל טיימר חכם שיידע את אותם מכרים במידה ואתם מתעכבים יותר מידי זמן מהמשוער.

[embed]

]