שדרוג לחופשה המשפחתית: איך לא חשבו על זה קודם?

לארגוני החסד חסרים מתנדבים בחודשי הקיץ. מה עושים? ארגון "לאורו נלך" מסדר לכם חופשה משפחתית ערכית

חדשות כיפה יעל צלניק אבנרי 15/06/17 10:57 כא בסיון התשעז

שדרוג לחופשה המשפחתית: איך לא חשבו על זה קודם?
התנדבות בני נוער, צילום: ליאור בלליס

ארגון "לאורו נלך" עובד לאורך השנה עם 160 תיכונים ברחבי הארץ. הוא מארגן להם תוכנית התנדבות שנתית עם מוסדות החינוך המיוחד, בבתי אבות, בגמ"חים ובחונכויות שונות. כ-45 מוסדות חינוך מתוך אלו שהארגון עובד איתם, הם מוסדות לחינוך מיוחד שבעצמם יוצאים להתנדבות. במקביל הארגון מלווה את התלמידים כל השנה עם תכנים חינוכיים לאורו של הרב נריה.

בקיץ מפעיל הארגון גם מוקד קיץ לנוער: כדי למנוע אלימות ובטלה, הארגון מפנה קבוצות של בני נוער להתנדב אצל חקלאים. הארגון מממן את ההסעה הלוך, והקבוצות יוצאות לעבודה חקלאית של 3-4 ימים.

התנדבות בני נוער

התנדבות בני נוערצילום: ליאור בלליס

ליאור בלליס, רכז מחוז צפון של "לאורו נלך": "הקיץ, זיהינו צורך אצל הגמ"חים השונים, שבמהלך השנה עובדים עם מתנדבים, אך בחופש הגדול חסרות להם ידיים עובדות. בשיתוף פעולה עם מפעלות הציונות הדתית, הוחלט לצאת בפרויקט הדגל של החופש הגדול: לארגון יש מאגר של 60 גמ"חים בכל הארץ, והוא מציע למשפחות לעצור בדרך לחופשה לשעתיים ולהתנדב באחד מהם. ההתנדבות יכולה להיות באריזה, חלוקה, מיון של בגדים יד שניה ועוד. כמובן שהיא מתאימה גם לילדים. אנחנו נותנים למשפחות את כל המידע על ההתנדבות, המיקומים השונים והשעות בהן ניתן להגיע. פרסמנו רק אתמול וכבר פנו כמה משפחות".

תאריכי ההתנדבויות הם בין י' באב (2.8) ועד ט' אלול (31.8). ההרשמה החלה והיא תסתיים בח' אב (31.7)

לפרטים ניתן ליצור קשר עם ליאור: 050-8433463, liorbellelis@gmail.com

מודעת המבצע

מודעת המבצעצילום: לאורו נלך