שבוע החמ"ד: תפילת רבים מול גל הטרור

יו"ר מועצת החמ"ד הרב אבי גיסר מסביר על תפילת הרבים של החמ"ד שתערך ביום חמישי כ"ח אדר ב'. "אנו במלחמת טרור איתה אנו מתמודדים כבר חצי שנה. זאת תהיה תפילה גדולה לאחדות"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 29/03/16 11:35 יט באדר ב'

שבוע החמ"ד: תפילת רבים מול גל הטרור
דודי ועקנין, תפילת רבים תשע"ה, צילום: דודי ועקנין, תפילת רבים תשע"ה

ביום חמישי כ"ח אדר ב' תיערך תפילה של כלל תלמידי החמ"ד בבתי הספר השונים ברחבי הארץ יחד עם יהודי התפוצות למען גאולת ישראל וחיזוק ידי כוחות הביטחון. "אנחנו בשבוע החמ"ד ואנחנו יוצרים פעולות בכל אותם התחומים שהם מרכז חיינו. אנו עוסקים הרבה מאד באירועים של תורה פעילות חסד ושבח למורים ולבתי ספר מצטיינים מחלקים פרסים והוקרה וכמובן מארגנים תפילת רבים", אומר ל'כיפה' יו"ר מועצת החמ"ד, הרב אבי גיסר.

"אנו עושים תפילות כאלה בחמ"ד כמה פעמים בשנה, בעיקר סביב החגים וגם בשבוע החמ"ד במיוחד שגם עונת החגים הבאה בפתח ואנחנו מקדשים כינוס גדול לתפילה לשמירה הגנה והצלחה ולמלא כל משאלות ליבנו לטובה", אומר הרב גיסר.

לדבריו, במרכז התפילה עומד הפעם גל הטרור, "אנו במלחמת טרור איתה אנו מתמודדים כבר חצי שנה עד עכשיו, בכל מקום ובכל שעה אנחנו נדרשים לעמוד על נפשנו ולגייס הרבה תעצומות כח ונפש להתמודד עם פיגועים רעים ועם הגנה ותפילה לרפואה" אומר הרב גיסר ומוסיף כי התפילה תהיה גם על המחלוקות והקשיים בשבתוכנו,
"זאת תהיה תפילה גדולה לאחדות ולהגברת אור תורה שיתפשט על כל הארץ ובכל המערכות הציבוריות והחברתיות. אין כוחו של יעקב אלא בפה ולכן ילדי החמ"ד מתכנסים לתפילה גדולה".

התפילה תתקיים במעמד הרב הראשי של העיר תל-אביב הרב ישראל-מאיר לאו, הרב הצבאי הראשי הרב רפי פרץ, יו"ר מועצת החמ"ד-הרב אבי גיסר, הנהלת החמ"ד ואישי ציבור ותועבר בשידור חי מישיבת בר אילן בתל אביב לכל בתי הספר בארץ ובתפוצות.

"בניגוד לפעמים הקודמות שהתפילה הייתה בקצווי הארץ ויצאה מהצפון או הדרום הפעם היא תצא מתל אביב מהמרכז, כי הוא מקום שממנו יוצאת הרבה תרבות וכל העולם החברתי הפוליטי שלנו יוצא ממנו ולכן הפעם צריך לצאת ממנו קול תורה ותפילה. זאת משימת הקודש שלנו: תורה, תפילה וחסד", אומר הרב גיסר.


לעוד כתבות אודות פעילות החמ"ד >>>

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן