שבוע החמ"ד גם בגני הילדים

חדשות כיפה שירה רביד 22/03/17 12:00 כד באדר התשעז

שבוע החמ"ד גם בגני הילדים

בכפר יונה הוזמנו ביום שישי האחרון גני החובה לפעילות והצגה משותפת בבית החינוך בר אילן, ההצגה המחישה את פועלו של הרב גורן זצ"ל ואת הקשר לירושלים ואיחודה, ילדי הגנים היו מרותקים להצגה שאת סיפורה הם הכירו היטב.

בקרני שומרון מנהלת גן הגפן, הילה ראובן, הזמינה את ילדי כתה ד' לקבלת שבת משותפת. רב בית הספר סיפר לילדים על המפגש הראשון שלו עם הרב גורן. המפגש היה מרגש במיוחד

בישוב פורת בניהולה של הגננת רוחמה זיגדון, כפתיחה לשבוע החמ"ד הילדים שרו רקדו את המנון החמ"ד, קשטו את הגן והחצר. ואפו חלות לאורחים שהגיעו ביום שישי לקבלת השבת בגן.

בגן חמ"ד אלה בקדימה בניהולה של הגננת שושי ספר. ילדי הגן הכינו שלט נפלא לגן החמ"ד שלהם.
הרב צבי פרג רב בית הספר אור תורה העביר פעילות לילדים לקראת חג הפסח באווירה נעימה ושמחה.
ילדי הגן בנו את ירושלים ביצירה ביום בו למדו את השיר "ובנה ירושלים"... ונערכה פעילות מיוחדת ומתוקה בעקבות הסיפור על הרב גורן - "שלוש קוביות שוקולד.." הילדים הכינו מטבעות שוקולד. והקהילה קיבלה ד"ש מתוק מילדי הגן.

מגן חמ"ד ארז בתנובות הזמינו את ילדי כתה א' מבית ספר אור השרון לפעילות בגן. הפעילות כללה חידונים לקראת החג, מרץ אל הגביע של אליהו הנביא.


בגן אתרוג ביעבץ בחרו לפתוח את שבוע החמ"ד בקבלת שבת משותפת עם גן "שושנה בלב"- גן חינוך מיוחד . הילדים התרגשו לארח והכינו לכבוד האורחים חלות. החוויה היתה מרגשת, מחממת את הלב, הילדים רקדו ושרו יחד ובשעת חצר שיחקו עם האורחים.

ילדי חמ"ד דוכיפת בקדומים בניהולה של הגננת ורד בן הרוש, הזמינו את בנות כתה ד' מבית ספר נחשון בנות. ויחד רקדו חמ"ד של ריקוד. יישר כוח על האירוח החם והקשר הנהדר עם בית הספר.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/322201711095.mp4[/embed]