צפו: ראש הממשלה שלח ברכה מצולמת לתנועת עזרא

לקראת שבת ארגון של תנועת עזרא, שלח בנימין נתניהו, ראש הממשלה, ברכה לחניכי, מדריכי ובוגרי התנועה: "אני קורא את פרשת השבוע מדי שבת עם בני אבנר ואני יודע שאתם מפיצים את דבר התורה וגם את המורשת שלנו בקרב צעירי עמינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/17 12:29 יג בכסלו התשעח

צפו: ראש הממשלה שלח ברכה מצולמת לתנועת עזרא
רוה"מ בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90 מארק ישראל סלם

לרגל סיום חודש הארגון, החודש האינטנסיבי ביותר בתנועת עזרא, שלח ראש הממשלה, בנימין נתניהו ברכה לחניכים, מדריכים, מרכזות, הורים ובוגרים.

נתניהו: "אתם הייתם התנועה הראשונה בחינוך תורני לנוער. וזה נמשך גם כאן בארץ ישראל. יש לכם 150,000 בוגרים אלפי חניכים וחינוך תורני זה דבר עצום. כמובן הוא לא התחיל במאה שנים האחרונות. היה קיים עוד במשך אלפי שנים ונמשך גם בתפוצות ישראל אבל העובדה שזה נעשה כאן בארץ ישראל, במדינת ישראל יש לה חשיבות מיוחדת משום שהחינוך התורני נותן עוצמות בלתי רגילות". אמר נתניהו וסיפר: "אני קורא את פרשת השבוע מדי שבת עם בני אבנר וזה  מקור של השראה ושל התרוממות רוח ושל רלוונטיות כל פעם מחדש ואני יודע שאתם מפיצים את דבר התורה וגם את המורשת שלנו בקרב צעירי עמינו".

את הסרטון סיים בברכה: "אני רוצה לאחל לכם המשך הצלחה במאה שנים הבאות. שאו ברכה, לימדו תורה".

הסרטון יוקרן בשמונים סניפי התנועה בו צפו למעלה מ20,000 חניכים ועשרות אלפי הורים בהופעות שיערכו במוצ"ש.

במוצאי שבת הזו, כ20,000 חניכים במעל 70 מוקדי פעילות יופיעו על הבמה המקומית, לאחר חודש אינטנסיבי מלא בפעילות ערכית ולמידת הנושא שליווה את כל החודש "היננו-להיות אנשים של שדרה", צביעת קירות, למידה והתאמנות על הריקוד או ההצגה וגיבוש קבוצתי. 

מזכ"ל התנועה, שאול דה מלאך אמר: "בשם מאות אלפי הבוגרים ועשרות אלפי החניכים, אנו מודים מקרב לב לראש הממשלה על הברכות החמות. או במילים שלו - החשיבות המיוחדת שלנו כראשונים בהובלת החינוך התורני נותן עוצמות בלתי רגילות. אני בטוח של החניכים ובני משפחותיהם ימשיכו להוות את עמוד השידרה התורני של מדינת ישראל כולה".