מתנות שתשמחו לתת ויותר מזה -לקבל

מחפשים מתנות עבור מוצאי האפיקומן? מגיעים למארחים ורוצים להעניק מתנות גם לילדים? הכתבה הבאה תביא לכם רעיונות למתנות שכל ילד וילדה ישמחו לקבל.

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/18 09:10 ו בניסן התשעח

מתנות שתשמחו לתת ויותר מזה -לקבל
מתנות לילדים, צילום: shutterstock

"גלגלי הכוחות שלי" - משחק משפחתי מהנה, חווייתי ומקרב

עוד יצירת מופת מבית "ניתן באהבה" - אשר מפתחים קלפים וספרים לתקשורת רגשית ופיתוח כישורים חברתיים, הפעם מדובר במשחק קופסא אשר קיבל את תו התוכן של מכון אדלר ומכיל שבעה משחקים שונים, ואינספור אפשרויות נוספות למשחק, אותן ניתן להתאים לגילאי המשתתפים. המשחק מעודד שיח על רגשות, ראיית האחר, תורם לפיתוח תקשורת ומיומנויות חברתיות והתמודדות עם מצבים חברתיים שונים, לחיזוק הביטחון העצמי והבניית הערך העצמי.

"גלגלי הכוחות שלי" מכיל 48 קלפים, שני לוחות מסלול ענקיים, מובייל כוחות להרכבה ותלייה, וארבעה גלגלי משחק: גלגל הכוחות, גלגל הרגשות, גלגל הנתינה וגלגל המשימות. באמצעות גלגלי הכוחות שבמשחק אפשר לייצר שיח רגשי עם הילדים ולדבר אתם על ערכים כמו חברות, אמת, ראיית האחר, עמידה על שלי והקשבה לעצמי, איך להקשיב לעצמי, לא להיגרר אחרי אחרים ולדעת עמוד מול לחץ חברתי. קלפי הכוחות שבקופסה מעוררים שיחה פתוחה על רגשות ומחשבות, על ערכים ועל מצבים חברתיים שהילדים מתמודדים אתם.
לקופסא מצורף מובייל ״הכוחות שלי״ אותו יכולים הילדים לתלות בחדרם ולהחליף כל יום את קלף הכוח שמוצמד למובייל. המשחק מתאים לגילאי גן עד חטיבת ביניים, ליצירת תקשורת בתוך המשפחה, למורים ומורות, גננים וגננות, מטפלים, מאמנים, פסיכולוגים והוא בדיוק מה שתרצו החג על מנת להעשיר את חוויית היחד המשפחתית שלכם.    מחיר: 129 שקל.

לרכישת המשחק היכנסו לחנות האתר ״ניתן באהבה״ או התקשרו: 077-2001802.

גלגלי הכוחות שלי

גלגלי הכוחות שליצילום: יח"צ

 

משחק משימות חוויתי- "בסדר עם כולם"

המשחק מבית גרפיקטו בנוי משלוש קטגוריות שונות שבכל אחת מהן 10 קלפי משימות: "בסדר איתך" הכוללת משימות פרגון והעצמה, "בסדר עם עצמי" למשימות שיתוף אישי ו"פ'סדר פ'סדר" המכיל משימות הומוריסטיות מדליקות. המשחק הוא דרך נפלאה לגבש את המשפחה, להעלות זכרונות ולצחוק עד כאב בטן. כמו כן, בעל עיצוב מיוחד והפקה איכותית. מדובר בהפתעה מקורית במחיר להעניק למארחים כמו גם כמתנת אפיקומן לקטנים. המחיר: 85 שקלים. להשיג ביריד האופנה והמתנות "אסופה" מבית SHEEK ME לחגים בגבעת שמואל 26-27 במרץ.

בסדר עם כולם

בסדר עם כולםצילום: גרפיקטו

 

לרגל חג הפסח רשת ToysRus יוצאת במגוון מבצעים אטרקטיביים על מתנות פופולאריות לילדים במחיר של עד 120 ₪.

טוייס אר אס

טוייס אר אסצילום: יח"צ

דובי פרווה בגודל מטר ב – 69.90 ₪.

 

טוייס אר אס

טוייס אר אסצילום: יח"צ

הליכון צעדים ראשונים ב – 99.90 ₪.

 

טוייס אר אס

טוייס אר אסצילום: יח"צ

שולחן כדורגל או הוקי 50 ס"מ ב – 69.90 ₪.

 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן