מסלול באולינג על הגג

תלמידי ישיבת צביה בפתח תקווה התנדבו במרכז 'עלה' בבני ברק, והקימו לילדים בעלי מוגבלויות מסלול באולינג צבעוני ומאולתר על גג הבניין: "אנחנו יוצאים מכאן עם טעם של עוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/17 13:01 כז בחשון התשעח

מסלול באולינג על הגג
באולינג על הגג , צילום: עמותת עלה

תלמידי ישיבת צביה בפתח תקווה החליטו להקדיש יום לטובת ילדים עם מוגבלויות והגיעו להתנדב במרכז 'עלה' בבני ברק, בו מתגוררים מעל מאה דיירים וילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. התלמידים סיירו בכיתות, וגילו צעירים וצעירות בני גילם,  שעקב המוגבלות נמצאים בכיסאות גלגלים ולא שיחקו מעולם במשחקי חברה, למשל באולינג.

תלמידי הישיבה החליטו להקים מעין מסלול באולינג צבעוני מאולתר על גג הבניין, והתלמידים והילדים שיחקו ביחד משחק באולינג קבוצתי בו אפשרו המתנדבים לילדים להוכיח יכולות תקשורת גבוהות.
בהמשך הביאו התלמידים חיות, אותן נתנו לדיירי 'עלה' ללטף ולחוש.

מתנדב וילד מ

מתנדב וילד מ'עלה' צילום: עמותת עלה

"אנחנו יוצאים מכאן עם טעם של עוד" אומר שלומי, אחד מתלמידי הישיבה שהשתתפו ביום ההתנדבות, "היכולת שלנו להעניק לאחרים גורמת שמחה וסיפוק יותר מסתם צפייה בסרט או טיול".

יוסי ליפשיץ, מנהל מרכז 'עלה' בבני ברק הוסיף: "השינוי החברתי שאנחנו ב'עלה' מעבירים לצעירים הוא שאנשים עם מוגבלויות הם בני אדם רגילים כמונו, ודווקא מתוך כך אנו מוצאים את הדרכים היצירתיות לשלב אותם עד כמה שניתן ולאפשר להם לחוות חוויות וליהנות מאירועים כמו כל הילדים בני גילם".