עצרו את לימודיהן כדי להתפלל לגשם

שנת הבצורת ועצירת השמים לא חלפו מעל ראשיהן של הסטודנטיות במכללת אפרתה. הן פנו מיוזמתן לרב הקמפוס וביקשו לערוך תפילה המונית בבקשה לקב"ה שיפתח את ארובות השמיים, "יוזמה מבורכת שמראה על חשיבה על הכלל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/17 13:23 ט בטבת התשעח

עצרו את לימודיהן כדי להתפלל לגשם
הסטודנטיות בזמן התפילה, צילום: דוברות מכללת אפרתה

עצרת תפילה המונית, במעמד הרבנים הראשיים ושרי ממשלה, צפויה להתקיים מחר (ה') ברחבת הכותל עקב עצירת הגשמים השנה. הסטודנטיות של מכללת אפרתה החליטו לא לחכות ויזמו תפילה במתחם הקמפוס.

מספר מהסטודנטיות פנו לרב המכללה הרב חנן יצחקי וביקשו לעצור את הלימודים ולארגן אירוע מיוחד בו ישאו תפילה בתקווה לפתיחת ארובות השמים.

בתפילה שהתקיימה בנוכחות מאות סטודנטיות, סגל המכללה ונשיאה, פרופ' שמואל סנדלר, נשא רב הקמפוס דברים ואמר כי " תשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה ועל כל אחת להשתפר בתחומים אלו מפני שבארץ ישראל, בניגוד לארצות אחרות, הגשם תלוי במעשה האדם. עלינו להתפלל על כלל הציבור ולא רק על הצרות הפרטיות שלנו".

ראשת המכללה, ד"ר סיגלית רוזמרין, אמרה בסיום כי "המעמד היה מרגש מאוד. האולם היה מלא עד אפס מקום באנשים שמתפללים לגשם. כולנו מקווים שתפילתנו תישמע ויומטרו עלינו גשמי ברכה ושפע. היוזמה של הסטודנטיות מבורכת ומראה על חשיבה על הכלל, ואני מודה להן על היוזמה".