הישיבה שבונה איתך הצלחה

הנדסת תוכנה, אלקטרוניקה ומחשבים, עיצוב מוצר בתלת מימד ומגמת סייבר - כל זאת ועוד בישיבת תמ"ר שברמת הגולן. דברים שצריך לראות

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף ישיבת תמ"ר 16/01/18 17:11 כט בטבת התשעח

הישיבה שבונה איתך הצלחה
ישיבת תמר, צילום: יחצ

זו השנה השישית שישיבת תמ"ר שברמת הגולן לוקחת חלק בהצמחת דור חדש של אנשי תורה ומדע.

הדרישות הגבוהות, ההיצע הלימודי המושקע והראיה בתרומה למדינה כערך עליון ממצבות את הישיבה כבית ערכי לבני כיתות ח' ו- ט' השואפים לשלב תורה ומדע מתוך תודעת מצוינות.

חזון הישיבה מעיד יותר מכל על חשיבותה של ישיבת תמ"ר בנוף הישיבות התיכוניות: "מתוך הקשבה לדבר השם המתגלה בכל דור ודור, בדור שהמדע והמחשוב תופסים מקום משמעותי כל כך ישיבת תמ"ר רואה שליחות גדולה בהצמחת דור של אנשי תורה, מלאים בתודעת שליחות לשילוב עולם המדע וטכנולוגיה בחברה הישראלית".

את הישיבה הקימה עמותת "רוח הגולן" שחרטה על דגלה את ערכי אהבת העם, התורה והארץ. העמותה מסייעת בהקמה וליווי של מוסדות לימוד ייחודיים המתאפיינים בהובלת נערים ונערות בהתפתחות אישית מתוך אהבה, הכלה והעצמה.

בישיבה קיימות מגמות לימוד יוקרתיות: הנדסת תוכנה, אלקטרוניקה ומחשבים, עיצוב מוצר בתלת מימד ומגמת סייבר ייחודית שפועלת בשיתוף עם מטה הסייבר הלאומי - פרויקט מגשימים.

לצד מגמות הלימוד פועל צוות פנימייה מסור שנועד להעשיר את זמני הפנאי של התלמידים ולאגד אותם לעשייה חברתית משמעותית.

ישיבת תמ"ר - בית המדרש

ישיבת תמ"ר - בית המדרשצילום: יחצ

מעלין בקודש
היום הפתוח - שיתקיים בתאריך רביעי ח' בשבט (24.1) – זימן אותנו להבין מי הם התלמידים המיועדים, שמחד יתאימו לסטנדרטים הגבוהים של הישיבה ומאידך יוכלו לקבל את כל מה שיש לה להציע.

בשיחה עם ראש הישיבה הרב ירון בן חיים, התוודענו למאפיינים המרכזיים, שלשיטתו מאפיינים כהוגן את תלמידי הישיבה.

"בקודש - אנחנו קודם כל ישיבה, שהקודש במרכז", אומר הרב ירון. "בלימודי החול - ישנן שתי דרישות שמאפיינות את התלמידים: רצון ויכולת. מצד אחד - התלמידים חייבים להיות בעלי יכולת לימודית גבוהה, זה תנאי פתיחה, אולם זה לא מספיק. חייבים גם רצון ללמוד ושאפתנות להשקיע בתרגול מעבר לשעות הלימודים. ובחיי החברה - גם הכישורים החברתיים צריכים לימוד ופיתוח, ולכן לישיבה יש תכנית חברתית עשירה ומפותחת שכוללת טיולים, מסעות חינוכיים, פעילויות חברתיות, חוגים, חדר כושר, חדר מוזיקה ועוד."

"כל זה מתרחש בתוך קמפוס חדש, מדהים ומטופח, שצופה אל הנופים הקסומים של הגולן, הגליל והכינרת."

עולם הסייבר הוא רחב ומגוון. בישיבה מתמקדים בלימודי תכנות בשפותLow Level  ואסמבלי ולאחר מכן מעמיקים בנושאי עיבוד המחשב ברמה אקדמית. הלימודים בתכנית אינטנסיביים בשיתוף פעולה עם חברת פסיפס המתמחה במיומנויות למידה, כל זאת בשיתוף פרויקט 'מגשימים'.

הישיבה, כאמור, שואפת למצוא את האיזונים הנכונים בין הקודש לחול ובין הלימודי לחברתי . הרב ירון: "נקודה שמאפיינת את הצוות החינוכי בישיבה – אהבה גדולה לכל תלמיד ומסירות הרבה מעבר לשעות הלימודים למען הצלחתו. הצוות שלנו מורכב מצוות ר"מים מסור, מורי תיכון מקצועיים ואכפתיים וצוות פנימייה ואמהות בית משקיענים, פועלים בסינרגיה מושלמת ליצירת מרקם ייחודי קדוש ומדעי הצופה לנוף המרהיב של הגולן".

להרשמה ליום הפתוח לחצו כאן

 

מוצאים איזונים בישיבה

מוצאים איזונים בישיבהצילום: יחצ