ברמב"ם היומי נערכים למחזור חדש ומתגברים את מוקד הפניות

בעוד מספר ימים יחל מחזור חדש של לימוד פרק יומי ברמב"ם וב'רמב"ם היומי תיגברו את מוקד הפניות לקראת הצטרפות של לומדים חדשים. מנהל המוקד: "מזמינים את הציבור לטעום טעמה של תורה בתוכנית ייחודית, קלה ללמידה עם מעטפת תומכת מסביב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/17 12:14 כז באלול התשעז

ברמב"ם היומי נערכים למחזור חדש ומתגברים את מוקד הפניות
דני פרוינד והצוות, צילום: יחצ

לקראת פתיחת מחזור לימוד חדש, "ברמב"ם היומי" מעלים שלב על מנת לתת מענה לאלפי  הפניות המתקבלות להצטרפות ללימוד הרמב"ם, ולשם כך מתגברים את החמ"ל המיוחד שמרכז את אלפי הפניות המתקבלות אצל נציגי הארגון.

במוקד מתקבלות שיחות רבות  מילדים ומבוגרים, גברים ונשים המעוניינים להצטרף למחזור הלימוד החדש המתחיל מיד לאחר ראש השנה. בנוסף, הנשים מבקשות לעשות מנוי למגזין 'לנשמה' מבית הרמב"ם היומי.

מנהל המוקד דני פרויד מספר בהתרגשות: ״הזמן רץ והנה אנו מוצאים את עצמינו שוב בהמולה הגדולה סביב המחזור החדש. קמפיין מוצלח בצירוף אירועים מושקעים יוצרים לנו את 'הכאב ראש' הזה שמשמח את כולנו בבחינת "החש בראשו יעסוק בתורה". המוקד זמין לכל פניה ושמח על המשוב מהשטח. אנו מזמינים את הציבור לטעום טעמה של תורה בתוכנית ייחודית, קלה ללמידה עם מעטפת תומכת מסביב״.

תכנית לימוד “הרמב”ם היומי” נועדה לאפשר לכלל הציבור להקיף וללמוד את כל התורה כולה. הרמב”ם ביצירתו, הוא היחיד שהקיף את כלל הנושאים ההלכתיים שנמצאים בתורה שבעל פה. מסלול הלימוד ברמב”ם היומי מצמיד לימוד של פרק אחד ליום ונמתח על פני שנתיים ועשרה חודשים (סה”כ 1,000 פרקים ב-14 ספרים).