בפתח שנת ה-40 לתנועה: אריאל מציבה יעדים

הנהלת התנועה קיימה יום קביעת יעדים, בהשתתפות הרב אלישע אבינר והיועץ העסקי יוסי אדלשטיין. "אנו בחתירה תמידית קדימה בהיקף הפעילות. את הכל אנו עושים תוך מחויבות לסטנדרט מקצועי גבוה", אמר המזכ"ל

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/18 16:47 כה בניסן התשעח

בפתח שנת ה-40 לתנועה: אריאל מציבה יעדים
יום קביעת יעדים בתנועת אריאל, צילום: תנועת אריאל

לקראת שנת ה-40 של תנועת הנוער אריאל, קיימה אתמול (ב') הנהלת התנועה יום קביעת יעדים במרכז חיבה בירושלים. בכינוס השתתפו הרב אלישע אבינר שקיים שיח בנושא חינוך וקביעת יעדים,  ומר יוסי אדלשטיין, יועץ עסקי ואסטרטגי, שקיים דיון בנושא "מכיבוי שריפות לניהול על פי מטרות".

במהלך הכנס אמר הרב אבינר כי "היעד הארגוני לא פחות חשוב מהיעד הרוחני. צריך להבחין בין שתי גישות מרכזיות מנרטיב החינוכי של תנועת נוער ציונית דתית. אחד - היבדלות והדגשת הייחודיות העצמית והשנייה - מעורבות ויצירת ממשקים עם הטוב הקים אצל אחרים.

"היתרון בנבדלות היא יצירת גאוות יחידה ומסרים פשוטים אבל המציאות יותר מורכבת ואי עמידה במבחן המציאות של אותם ערכים מובדלים עלולים ליצור כאוס והתרחקות מהם. הפתרון הוא בניית אסטרטגיה חינוכית שבה הנוער מקבל תמונת מצב על המציאות ומבין שמתישהו הוא יצטרך להשתלב בה יחד עם הערכים התורניים שלו אך בשלבים ובחכמה  ולא באופן שלא יוכל לעמוד בו".

עוד הוסיף הרב ברמיזה לציונות הדתית כולה כי "היום יש בלבול בהקפדה על ההלכה, אנשים מפחדים מהמילה מחויבות. אולי צריך להשתמש במילה נאמנות. הנאמנות להלכה. אנשים יותר מתחברים למילה הזו וכך גם הנוער".

יוסי אדלשטיין אמר כי "יש צורך בקביעת מטרות ברורה וקביעת יעדים אפקטיביים וישימים על מנת שהתנועה תהיה במסלול עשייה שיביא לתוצאות ותתאפשר מדידה של היעדים".

מזכ"ל התנועה, דביר עמיאור, אמר: "פתחנו את היום בקריאת מאמרו של הרב קוק 'להוסיף אומץ', שם הרב ממשיל את תהליך שיבת עם ישראל בארצו לאנשים שחופרים באר. תנועת אריאל בפתחה של שנת ה-40 הגיעה לשלב בו כבר רואים את המים.

"התנועה בחתירה תמידית קדימה בהיקף הפעילות, עם מעל ל-130 סניפים ו-15 אלף חניכים מקצרין ועד אילת במגוון שלהם, בעומק החינוכי, ובעשייה בעם ישראל. ואת הכל אנו עושים תוך מחויבות לסטנדרט מקצועי גבוה".

יום קביעת יעדים בתנועת אריאל

יום קביעת יעדים בתנועת אריאלצילום: תנועת אריאל

יום קביעת יעדים בתנועת אריאל

יום קביעת יעדים בתנועת אריאלצילום: תנועת אריאל

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן