מספר שיא של לידות במרכז הרפואי הדסה!

האגף לנשים ויולדות בבתי החולים של "הדסה" מסכמים שנה אזרחית במספר שיא של לידות ונערכים להמשך עשייה מקצועית ומסורה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/01/18 10:34 טו בטבת התשעח

מספר שיא של לידות במרכז הרפואי הדסה!
לידה ראשונה בהדסה 2018, צילום: לידה בהדסה

האגף לנשים ויולדות בהדסה מסכם את שנת 2017 עם לידתם של 13,000 תינוקות בהדסה הר הצופים ובהדסה עין כרם, מספר שיא בכל הזמנים!

 פרופ' שמחה יגל, מנהל האגף לנשים ויולדות בהדסה, מציין כי מגמת העלייה המובהקת של מספרי יולדות מלמדת על בחירתן של נשים ללדת במקום הבטוח ביותר המעניק שירות אישי וחם, ובו הצוותים הרפואיים והסיעודיים אשר עושים הכל למענן.

"שמו של בית החולים הדסה ידוע ומוכר לכולם כמרכז מוביל ומקצועי, היודע לסייע בכל מצב רפואי. חדרי הלידה, מחלקות היולדות, מחלקות תינוקות ופגים, המחלקה להריון בסיכון – כולם ככולם מעניקים את מלוא תשומת הלב והטיפול הנפלא ליולדות ולתינוקיהן, לרבות ליווי במהלך ההיריון – גם המורכבים שבהם. אנו ממשיכים ופוגשים את התינוקות שנולדו אצלנו גם בשנים שאחר כך ושמחים לראותם בשלבים שונים בחיים, כשהם מספרים: "נולדתי בהדסה".

 בתמונה, התינוקת הראשונה לשנת 2018 בהדסה, בתם של לישר ועידן פרחי מהישוב שריגים, אשר  נולדה במהלך הלילה בלידה טבעית, יחד עם שרה האחות הראשית במחלקת היולדות בעין כרם. התינוקת הטרייה מצטרפת אל אחותה הגדולה בת השנתיים וחצי הממתינה לה בבית בסקרנות גדולה."החוויה הייתה נהדרת, עם צוות מדהים ותומך", מספרת האם הטרייה, "מור ורותי המיילדות לא עזבו את חדרי לרגע, הן סייעו ועודדו אותי כל הזמן".