אתם חייבים אחד כזה בבית!

מצאנו עבורכם תכשיר שהוא חובה לכל בית. הוא מצויין עבור: ריכוך צלקות, טיפול ביובש בעור, שינויי פיגמנטציה, ריכוך סימני מתיחה ואפילו משמש כתכשיר אנטי אייג'ינג. תכשיר פלא, כבר אמרנו?

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף ביו אויל 18/02/18 09:17 ג באדר התשעח

אתם חייבים אחד כזה בבית!
ביו אוייל, צילום: יחצ

הדאגה לבריאות העור שלנו והאסתטיות שלו, הם מהדברים המשותפים לכל הגילאים והמינים. "ביו אויל" נוצר על מנת לסייע בשימור מצב העור ובמתן פתרונות לבעיות קיימות. למעלה מ-50 עיטורים ועשרות מחקרים כבר הוכיחו את יעילותו באופו מובהק. לא זאת בלבד, אלא שהוא יעיל גם במקרים של יובש, בעיות פיגמנטציה ואפילו משמש כתכשיר אנטי אייג'ינג'. ממש מסוג התכשירים שחייבים אותם בארון. הוא מתאים עבורך, עבור הילדים, ומשמש כעזר לטיפול בכל כך הרבה מצבים.

אז מה יש בו שהופך אותו לכל - כך טוב? תכשיר הפלא הזה מכיל: לבנדר, קלנדולה, רוזמרין, ויטמינים ומרכיב מהפכני בשם פיור סלין שגורם לשמן להיספג במהרה. אם ידועה רגישות בעור, מומלץ לנסות את התכשיר קודם מאחורי תנוך האוזן, לפני שימוש נרחב.

אחד מבין עשרות המחקרים שבוצעו לבדיקת יעילות המוצר בדק את השפעתו על סימני מתיחה שנגרמו מסיבות שונות. המוצר נמרח פעמיים ביום, במשך 8 שבועות, ללא תוספת או שילוב של תכשיר נוסף. והתוצאה הייתה חד משמעית. לאחר שבועיים בלבד ניתן היה להבחין בתוצאה מובהקת ב-95% מהנחקרים. ולאחר 8 שבועות -  100% מהנחקרים הראו שיפור כפול בהשוואה לתוצאה שהושגה לאחר שבועיים. וזה רק השתפר ככל שחלף הזמן.

ואת זה עוד לא אמרנו, אז למען הסר ספק, הוא כמובן כשר, בהשגחת בית דין צדק זק"ק קייפטאון - דרום אפריקה ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

לפרטים נוספים לחצו כאן