איך חוסכים בהוצאות בתקופת ההיריון?

ילדים זה אושר, עונג צרוף ונס. הם הסיבה לקום בבוקר והמקור לחיוכים שלנו. אבל בתקופת ההיריון וכמובן לאחר מכן, ההוצאות הן עצומות. איך אפשר בכל זאת לחסוך?

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף קופת החולים "לאומית" 06/03/18 16:04 יט באדר התשעח

איך חוסכים בהוצאות בתקופת ההיריון?
קניות לקראת הלידה, צילום: שאטרסטוק

ילדים זה אושר. זה ברכה, זה עונג צרוף ונס. הם החיים שלנו. המהות של קיומנו. הם הסיבה לקום בבוקר והמקור לחיוכים שלנו. אבל... מרגע הכניסה להריון, לאורך כל ההיריון, תקופת הלידה וכמובן לאחר מכן – ההוצאות הכרוכות בגידול ילדים הן עצומות.

על חלק מהדברים אנחנו מוותרות. בוחרות עגלה זולה יותר, מתכננות להלביש את התינוק בבגדים שקיבלנו מהילדים של השכנים, ואפילו חוסכות על עצמנו ולא קונות בגדי היריון. אבל על נושאים רפואיים אנחנו לא רוצות להתפשר, ולא מוכנות לוותר. אין דבר חשוב יותר מהבריאות, ונעשה הכל עבורה, עד השקל האחרון.

קניות לקראת הלידה

קניות לקראת הלידהצילום: שאטרסטוק

אנחנו בלאומית שירותי בריאות מבינים אותך לחלוטין. אנו רואים את עצמנו אחראים על הבריאות שלך בכלל, ובזמן ההיריון בפרט, חשוב לנו שתזכי לרפואה הטובה ביותר, ממיטב הרופאים בארץ. בלאומית אנחנו מאמינים שהדרך הכי טובה לדאוג ולטפל בך, הוא על ידי שילוב בין רפואה מקצועית לבין יחס אישי, אכפתי ומטפל. לכן, גם בתקופת ההיריון אנחנו קשובים ומסייעים בכל דבר, קטן כגדול, גם מבחינה כספית. לקוחות לאומית זהב מקבלות מגוון רחב של החזרים והשתתפויות במהלך ההיריון ובנוסף, סל הריון בשווי 8,000 ₪, שיקל על ההוצאות הרבות סביב ההיריון והלידה.

במסגרת סל ההיריון של לאומית זהב את זכאית להחזרים עבור בדיקות כגון: סקירת מערכות מוקדמת או מאוחרת, ייעוץ מומחה ואפילו קורס הכנה ללידה. את גם זכאית להחזרים על דולה שתלווה אותך במהלך הלידה, שמירת דם טבורי, הבראה לאחר הלידה (עד חודשיים אחריה), ייעוץ שינה לתינוק, ייעוץ תזונה לאם, אחות פרטית בבית, מגוון סדנאות ושירותים אחרים. כללנו בסל, אפילו החזרים בגין ציוד שתרכשי, כגון: משקל, מוניטור, דופלר והרשימה עוד ארוכה ומקיפה.

לחצי על הקישור הבא, ותוכלי לראות את הרשימה המלאה של ההחזרים להם את זכאית במהלך ההיריון ואחריו.
 

סל ההיריון המנצח של לאומית מיועד ללקוחות לאומית זהב עם ותק של 6 חודשים לפחות, או ללקוחות חדשות שהיו מבוטחות בביטוח המשלים בקופת החולים הקודמת שלהן ומצטרפות ללאומית זהב.

רוצה לדעת עוד? הקליקי לפרטים.