ההסתדרות והסתדרות הפועל המזרחי חתמו על הסכם שיתוף פעולה

הפועל המזרחי וההסתדרות חתמו על הסכם שיתוף פעולה חדש, ויפעלו יחד למען זכויות העובדים. מזכ"ל הסתדרות הפועל המזרחי: "שמח לחדש את הברית ההיסטורית. מצאתי אוזן קשבת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/19 18:50 יב באב התשעט

ההסתדרות והסתדרות הפועל המזרחי חתמו על הסכם שיתוף פעולה
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, צילום: פלאש 90

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, ומזכ"ל הסתדרות הפועל המזרחי, אבי סולימן, חתמו הסכם שיתוף פעולה בין הארגונים, תוך התמקדות בנושאים שעוזרים לחזק את מעמד העובדים בישראל, לקדם את זכויותיהם ולפעול למען סוגיות חברתיות.

על פי ההסכם, כל אחד מהארגונים יפעל, כפי שהיה עד היום, במסגרת המבנה הארגוני הקיים. הסתדרות הפועל המזרחי תשתף פעולה עם ההסתדרות ב"נושאים מהותיים" - הסכמי שכר ארציים, סכסוכי עבודה והשתתפות בשביתות כלליות במגזר הציבורי ובמשק. 

יו"ר ההסתדרות בר-דוד ציין כי "ההסכם הוא צעד חשוב נוסף להבטחת עוצמתה של העבודה המאורגנת, בשעה שיש גורמים שרוצים להחליש את העובדים בישראל. נעשה הכול כדי להרחיב ולחזק את מעטפת ההגנה על העובדות והעובדים במדינת ישראל".

אבי סולימן, מזכ"ל הסתדרות הפועל המזרחי

אבי סולימן, מזכ"ל הסתדרות הפועל המזרחיצילום: יוסי זליגר

מזכ"ל הסתדרות הפועל המזרחי, אבי סולימן, בירך על ההסכם: "אני שמח לחדש את הברית ההיסטורית ומקווה לשיתוף פעולה פורה בכל התחומים שבהם פועלת ההסתדרות למען העובדים. בתור ארגון שמייצג את הציונות הדתית, חשוב לנו להיות שותפים להנהגת העובדים במשק הישראלי ויש לי אמון מלא בדרך החזקה והאחראית שבה צועדת ההסתדרות בראשות ארנון בר-דוד.

''מצאתי אצל ארנון אוזן קשבת והבנה עמוקה באשר לצורך לחזק את העובדים, לדאוג לפיתוח המקצועי שלהם ולביטחונם הכלכלי, וזאת מבלי להתפשר על חוסנם של מקומות העבודה. יש לנו תפקיד חשוב בחברה ובכלכלה ובכוחות משותפים נגן על העובדים", הוסיף אבי סולימן.