מתחת לאף: מה קרה מאחורי הקלעים של הראיון עם הרב יגאל לסיון רהב מאיר

חדשות 2 כמרקחה: כתב הדתות של הערוץ כבר היה בדרכו לעלי לראיון בלעדי עם ראש המכינה, שבוטל ברגע האחרון ונערך ע"י הכתבת הותיקה. רהב-מאיר: "מניחה שרבים רצו לראיין אותו אבל אישית אפילו לא פניתי מיוזמתי"

חדשות כיפה משה ויסטוך 09/03/17 16:36 יא באדר התשעז

הדרמה בדברים שאמר הרב לוינשטיין השבוע בנושא גיוס בנות וההתנצלות החלקית והמתוקשרת שסיפק אמש (ד') בשיחה עם סיון רהב-מאיר, הם כאין וכאפס לעומת הדרמה שהתחוללה מאחורי הקלעים של הראיון הבלעדי.

בוואלה פורסם כי מי שהיה אמור לראיין את ראש המכינה בעלי הוא דווקא כתב הדתות של ערוץ 2 יאיר שרקי. אז מדוע מי ששאלה את השאלות וקיבלה את התשובות המסקרנות היתה רהב מאיר ומדוע הראיון התקיים בביתה?

לפי הפרסום שרקי כבר היה בדרכו ליישוב עלי, בו מתגורר הרב, וברגע האחרון הודיעו לו מקורבי הרב כי הראיון בוטל. כל שנותר לכתב הדתות הוא להיחשף לראיון כצופה מן הצד ולהאזין לשאלות והתשובות שהיה אמור לקבל בעצמו.

(צילום: צילום מסך)

רהב-מאיר סיפרה לוואלה את גרסתה לאירוע ואמרה כי "אתמול בצהריים עמדתי לצאת מהבית להגיש את 'שש עם', כשהרב לוינשטיין ורעייתו יחד עם ראשי המכינה בעלי צלצלו אליי וביקשו לדבר איתי ועם בעלי ידידיה והציעו שנבוא ליישוב. אמרתי שאני לא יכולה כי אני בדרך לנווה אילן ותוך זמן קצר הרב ואישתו היו אצלי בבית (פעם ראשונה שנפגשנו). ידידיה צילם את השיחה בסלולרי שלו ויצאתי מהר לנווה אילן. אני מניחה שרבים רצו לראיין אותו אתמול אבל אישית אפילו לא פניתי מיוזמתי, ובטח שלא התכוונתי לפגוע באף אחד ולא ידעתי על שום סיכום סגור".

מחדשות 2 נמסר בתגובה: "יאיר שרקי וסיון רהב מאיר שניהם עיתונאים מנוסים ומצוינים בתחומם. בשל חוסר הבנה שניהם היו במגעים לקיום ראיון עם הרב לוינשטיין. כך או אחרת, צופי "המהדורה המרכזית" צפו בראיון הבלעדי עם לווינשטיין שעמד במרכז הסערה הציבורית השבוע". יאיר שרקי סירב להגיב לידיעה.