מעריב עובר למשכנו החדש - בצומת מעריב

המחלקות העיתונאיות של "מעריב" ו"מקור ראשון" ימשיכו לעבוד מירושלים, בעוד המחלקות המנהלתיות יעברו למשרדים החדשים בצומת מעריב - ממש מול בית "מעריב" המיתולוגי

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/10/13 10:57 ט בחשון התשעד

מעריב עובר למשכנו החדש - בצומת מעריב
cc-by-דוד שי, צילום: cc-by-דוד שי

העיתון ”מעריב“ עובר למשרדים חדשים במגדל רובינשטיין, בצומת מעריב ההיסטורי. בימים האחרונים נשלמות עבודות הבינוי במשרדים החדישים לשם יעברו בחודש הקרוב מחלקות הסחר, מוקד שירות הלקוחות, ומחלקת מנויים. שאר מחלקות העיתון ובו עיתונאים, עורכים ואנשי צוות העיתון וההנהלה הבכירה יעברו למשרדי החברה בגן הטכנולוגי מלחה בירושלים במהלך החודש הקרוב.

מאז כניסתו של המו"ל שלמה בן צבי ל"מעריב" נעשו בו מהלכים דרמטיים להצלת העיתון שכללו סגירת מוסף "עסקים" וסינדיקציה עם גלובס, והעברת הדפוס וההפצה למיקור חוץ. כעת מגיע המהלך של המעבר למשרדים חדשים, שבעיתון מקווים שיסמן תחילתה של תקופה של צמיחה והתחדשות.

ב"מעריב" הסבירו שלכבודו של מייסד העיתון, עזריאל קרליבך, ומתוך הוקרה והערכה לבית מעריב המיתולוגי שבו פעל העיתון במשך שנים רבות, בחרו במיקום סמוך כדי להישאר בצומת הרחובות קרליבך -לינקולן הצופה על גשר מעריב ובית מעריב הוותיק. "מצד אחד אנחנו מתחדשים ומסתכלים קדימה, אך כל העת מציצים מהחלון לרחוב קרליבך, המייסד, ולמיקום ההיסטורי, כדי לזכור את העבר המפואר והמסורת של העיתון", אמרו בעיתון.

מעבר המערכת העיתונאית לירושלים כבר החל להתבצע בשנה החולפת כשמערכת אתר NRG והמוספים "סופשבוע" ו"ערב שבת" עובדים מעיר הבירה.

מעיתון מעריב נמסר כי "צומת מעריב ועיתון מעריב שזורים זה בזה ויצרו אתוס בתל אביב. היה לנו חשוב להישאר בקרבת בית מעריב הנוסטלגי לזכר ימים עברו. שאר מחלקות מעריב נמצאות בתהליך של מעבר אל ירושלים, עיר הבירה של ישראל. אנו סבורים שראוי כי כלי תקשורת הדוגל באג'נדה ציונית יקבע את משכנו דווקא בעיר זו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן