מי יחליף את אבי סגל בעיתון 'בשבע'?

מהמגזין לעיתון. מספר שבועות לאחר שאבי סגל הודיע על עזיבת עיתון 'בשבע', המחליף כבר משחיז עטים. דביר שרייבר, שכתב במשך שנים טור שבועי במגזין 'נשים', מצטרף למערכת העיתון השבועי

חדשות כיפה משה ויסטוך 14/12/16 09:38 יד בכסלו התשעז

מי יחליף את אבי סגל בעיתון 'בשבע'?
בשבע, צילום: בשבע

מטור זוגי ומשפחתי לאקטואליה מזווית אישית. דביר שרייבר, הוא זה שיחליף את העיתונאי אבי סגל בכתיבת הטור השבועי בעיתון 'בשבע'.

שרייבר בן 44 תושב בית שמש, נשוי ואב ל-5 ילדים. הוא אחד ממייסדי תיאטרון 'תאיר', עוסק בכתיבה לתיאטרון ולעיתונות ומשחק בתיאטרון 'מפתח הלב'. ב-15 השנים האחרונות, שרייבר כתב טור בנושאי זוגיות ומשפחה בשם 'נשוי באושר' במגזין 'נשים'. כעת הוא יכנס לנעליו של סגל ויכתוב בכל שבוע על נושאי אקטואליה מנקודת מבטו האישית.

(צילום: באדיבות המצולם)

עורך 'בשבע' עמנואל שילה בירך את שרייבר על הצטרפותו לעיתון ואמר: "דביר שרייבר מוכר לציבור הקוראים והקוראות מכתיבתו המשובחת בעיתונות ומהופעותיו בתיאטרון. בחרנו בדביר מתוך רשימת כותבים וכותבות רבים וטובים שנבדקו כמועמדים להחליף את אבי סגל - שפרש מתוך תחושת מיצוי לאחר 14 שנות כתיבה ב'בשבע'. הכרתי את דביר בעבודה משותפת לפני 16 שנים, ואני שמח על ההזדמנות לקלוט אותו שוב לעבודה עיתונאית, הפעם ב'בשבע'. אנו שמחים לצרף את דביר לצוות המובחר של כותבי 'בשבע', ובטוחים שקהל קוראי וקוראות העיתון ייהנו מהטורים שלו מדי שבוע".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן