כמה עולה הבית של אמילי עמרוסי?

העיתונאית אמילי עמרוסי מצאה דרך מקורית להציע את הבית למכירה, סרטון מושקע שמראה את הבית, פוסט בפייסבוק והבטחה לעמלת תיווך למשתפים. צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/16 09:42 יט בכסלו התשעז

כמה עולה הבית של אמילי עמרוסי?
מירי צחי, צילום: מירי צחי

[embed]

]

אמילי עמרוסי שיתפה את הסרטון בפייסבוק וכתבה לגולשים : "הסרטון מיועד למחפשי חלקת אלוהים נעימה עבור משפחתם, לבעלי עיניים צרות (מעניין כמה עלה לה), עיניים רחבות (יואו גם אני רוצה) או סתם סקרנים. למיטיבי עניין אשלח תוכנית של הבית ותמונות/ סרטונים נוספים.

זהו בית אהוב שנמצא בנקודה הגבוהה ביותר בטלמון שבחבל בנימין. קפיצה רגלית קצרה ממעיין טלמון. נסיעה של 20 דקות ממודיעין. הספקנו לגור בבית 18 חודשים בלבד מאז בנייתו, עד שעברנו לגור בקופסה בעיר. הוא חדש ויפיוף ויש לו שכן רופא!

הבית עלה מן הקרקע מאפס. בנייה עצמית בסטנדרט גבוה: היינו משוכנעים שנגור בו בשבעים השנים הבאות ולכן לא חסכנו. בכל שלב בבנייה - מילולית מהמסד עד הטפחות - השקענו מאוד. ואני מתכוונת מאוד. חומרי הבנייה, אנשי המקצוע, יועצים, מערכות החשמל, החימום וכו'.

מדובר בווילה חד משפחתית, בנוף הטוב ביותר בבנימין, אם לא בישראל, על מגרש פינתי מטריף שיושב על חצי דונם, בפרטיות מוחלטת מכל הכיוונים, שכנים מדהימים (!!!) ואנרגיה טובה. תרגישו את זה מיד. היישוב הוא קהילתי דתי עם קהילה שמחה וסולידריות. יש בו מערכת חינוך מעולה, כולל בית ספר עד כיתה ח', חוגים, תנועת נוער, וחברת ילדים עשירה.

בבית יש 2000 מ"ר בנויים, סה"כ שישה חדרים שבהם שתי יחידות הורים, ארבעה חדרי שירותים, שלוש מקלחות, ועוד חללים מוכנים להרחבה מיידית בהינף זרת."

אמילי פירטה את על הפרטים הטכנים והחשובים על הבית ונתנה גם את השורה התחתונה : "מי שמתאם ביקורים בבית הוא אביעד, שלא עונה לטלפונים אז עדיף לשלוח לו סמס. 052-6759900 . עוקבי פייסבוק שלי שישתפו את הפוסט ובעקבותיהם יגיע הקונה יקבלו ממני חצי אחוז מהעסקה כדמי תיווך. המחיר המבוקש הוא 2.3 מיליון שקלים."

בהצלחה