הסלבס הסרוגים מתגייסים ליוזמה החברתית של קרן יחד

עקיבא וענהאל שמואלי, הסופר אבי רט והזמר אודי דוידי הודיעו על הצטרפותם ל'קרן יחד' יוזמה חברתית חדשה בראשותו של הרב הלל הורביץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/01/14 18:43 כט בטבת התשעד

הסלבס הסרוגים מתגייסים ליוזמה החברתית של קרן יחד
פייסבוק, צילום: פייסבוק

עקיבא וענהאל שמואלי ("המירוץ למיליון"), הסופר ואיש החינוך אבי רט ורעייתו חגית והזמר אודי דוידי - הודיעו השבוע על הצטרפותם ל"קרן יחד" - יוזמה חברתית המאגדת יחד אלפי משפחות שיתמכו כלכלית זו בזו במקרי אסון.

"התגייסותם המרגשת של אבי, חגית, עקיבא, ענהאל ואודי לטובת היוזמה החשובה הזו, מעידה על הצמא הגדול בציבור הסרוג לגוף מקצועי שיעשה סדר בתחום החסד", אומרים אנשי קרן יחד. "העובדה שגם בני זוג בתחילת חייהם המשותפים, וגם בני זוג שכבר צברו כמה שנים יחד, יכולים כולם להיות שותפים במיזם אחד גדול של חסד, אינה מובנת מאליה. זו הייחודיות של קרן יחד - בעלי משפחות מכל טווח הגילאים יכולים לקחת חלק ולהציל משפחות אחרות בשעתן הקשה, וכל זה מבלי להעמיס על עצמם נטל שלא כל אחד מסוגל לעמוד בו".

את פעילותה של הקרן, בנשיאות הרב יעקב אריאל שליט"א ובראשותו של הרב הלל הורוביץ, מלווים אישים מהציונות הדתית, הממלאים תפקידי מפתח בכלל תחומי העשייה הציבורית והחברתית, ובהם הרב אבי גיסר, פרופ' אשר כהן, הרב יהושע שפירא, השופטת בדימוס שרה פריש, הרב יוסף צבי רימון, הרבנית צביה אליהו ופרופ' יפה זילברשץ.