האם "וואלה יהדות" בדרך להיסגר?

שנתיים אחרי שעלה לאוויר, נראה כי במערכת וואלה עתידים לוותר על ערוץ היהדות שלא הצליח לצבור תאוצה

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 14/12/15 20:31 ב בטבת התשעו

האם "וואלה יהדות" בדרך להיסגר?
צילום מסך, צילום: צילום מסך

לפני כשנתיים וחצי, השיק אתר החדשות ”וואלה“ ערוץ יהדות משלו, שהיה אמור להתחרות בערוצי היהדות המוכרים של Ynet ו-Nrg. הקמת הערוץ היה מיזם אישי של עורך האתר לשעבר, ינון מגל. בניגוד לערוץ היהדות באתרים האחרים, בוואלה ניסו לפנות לקהל יעד חילוני, ולא לזה הדתי-מגזרי. לתפקיד עורך המדור מונה אהוד עזריאל מאיר.

בחודשים האחרונים, עובר אתר "וואלה" מספר שינויים ברמת העיצוב וברמת התוכן, כעת נראה כי מדור "וואלה יהדות" נדחק לשוליי האתר. בעבר מדור היהדות קיבל הפנייה ישירה מסרגל הקישורים שהופיע בראש עמוד הבית (כפי שניתן לראות בצילום המסך בהמשך) אך כיום הקישור למדור נעלם, וכמעט עד בלתי אפשרי לגשת אליו.

(צילום: צילום מסך)

אבי אלקלעי,העורך הראשי של וואלה, אמר לאתר כיפה כי "מדור היהדות באתר לא עומד להיסגר, הוא פשוט נדחק הצידה כי הוא פחות מתוחזק". בנוגע לכך שבעבר הוא הופיע בעמוד הראשי בהפניות הבולטות יותר בהומפייג' וכיום לא, אמר אלקלעי כי "מדובר בשיקולים של עריכה , כרגע איני יכול לתת תשובה ברורה לגבי סגירת המדור".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן