'דלת פתוחה' בלשכה החדשה של חגית משה

פוליטיקאים, רבנים וחברים מעיריית ירושלים הגיעו לחנוכת הלשכה החדשה של סגנית ראש העיר חגית משה בעיריית ירושלים. משה ל'כיפה': "אני רוצה שהציבור הדתי ידע שיש לו נציגות ואני מתכוונת לציבור הדתי על כל גווניו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/16 17:30 כו באב התשעו

'דלת פתוחה' בלשכה החדשה של חגית משה
באדיבות המצלם, צילום: באדיבות המצלם

סגנית ראש העיר ירושלים, חנכה היום את לשכתה בעיר בהשתתפות ראש העיר ניר ברקת, רב העיר הרב אריה שטרן, הרב איתן איזמן שמואל שקדי הפתיע וגדליה שרייבר.

נבחרי ופעילי ציבור נוספים הגיעו כגון: ענר עוזרי, אתי אורלב, אורי שחור, אריאלה רגואן, מינה פנטון, יהודית דיודצקי, הרב יהושע פולק, חיים אפשטיין, יעקב הלפרין, אורי שחור, בניה פרידמן, ינקי סופר, עמליה בלס, אשר בורנשטיין ועופר ברקוביץ.

חגית משה סיפרה ל'כיפה' על השאיפו בלשכה החדשה: "הלשכה פתוחה תמיד ואני רוצה שהיא תהיה דלת פתוחה לציבור. אני שליחת ציבור ומקווה שכל אחד ירגיש בנוח לפנות אלי בדברים. אני רוצה שהציבור הדתי ידע שיש לו נציגות ואני מתכוונת לציבור הדתי על כל גווניו, גם אלו שלא ממש מגדירים את עצמם ככאלו. אני מתפללת שנצליח להיות משמעותיים בירושלים ולחבר את כלל הציבורים ביחד שהציבור כולו ירגיש שיש לו מענה".

משה סיפרה כי בעירייה מתמודדים בשלב זה, יומיים לפתיחת שנת הלימודים עם אתגרים גדולים בעקבות פתיחת אזוזרי הרישום: "שנת הלימודים נפתחת עוד יומים, אני בפעם הראשונה לא נמצאת כחלק מהשיבוצים של בתי הספר וחלק ממנח"י. אני נמצאת בצד של העיריה שמנסה לפתור בעיות ברמה אחרת".

"אנו משתפים פעולה עם מטרות משרד החינוך", סיפרה משה, "אבל קשה לי לגלות שעם פתיחת אזורי הרישום בירושלים, והאפשרות לתת לכל אחד להרשם, נוצרה בעיה אחרת של משפחות שלא יכולות פיזית להגיע לבית ספר כי אין להם כסף לכרטיסיות והן לא עומדות בקרטריונים של משרד החינוך. אני מקווה שמשרד החינוך יבין את הבעיתיות ויעזור לנו לאפשר לילדים להתחיל את שנת הלימודים בקלות ובשמחה".


(צילום: באדיבות המצלם)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן