אמילי עמרוסי: ריד מיי ליפס - לא מתמודדת לבית היהודי

לאחר חרושת שמועות ברשתות החברתיות, העיתונאית אמילי עמרוסי מודיעה קבל עם ועדה: "ריד מיי ליפס. גזרו, שמרו ותעשו צילומסך. הכי קרובה שאהיה לזירה הפוליטית זה בוועד הורים בגן ליאורה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 02/12/14 14:46 י בכסלו התשעה

אמילי עמרוסי: ריד מיי ליפס - לא מתמודדת לבית היהודי
מירי צחי, צילום: מירי צחי

הוואטסאפ, הטוויטר והפייסבוק מוכיחים שוב את פעולתם בהעברת שמועות לא מבוססות. מאז שעות הבוקר (ג') מתפרסמת שמועה בשלל סוגי רשתות התקשורת, לפיה העיתונאית אמילי עמרוסי מתכוונת להתמודד לרשימת הבית היהודי לכנסת הבאה.

העיתונאית עצמה מבהירה זה זמן ממושך כי היא לא מתכוונת להתמודד על תפקיד כלשהו אך לבסוף, בעקבות הלחץ הכבד, נשברה ויצאה בהודעה רשמית ופומבית בדף הפייסבוק שלה. “לא רצה לשום מקום. ריד מיי ליפס, גזרו, שמרו ותעשו צילומסך. תודה על המחמאות ואני לא נעלבת. אני את השליחות שלי עושה במקומות אחרים ותודה לבורא עולם שנתן לי איפה (בינתיים. עובדת בשני כלי תקשורת שמאוימים בסגירה, ישראלה-יום וערוץ 10)”.

"השאיפות שלי כוללות דיבוב סרטי ילדים, כתיבת פרוזה, עיתונות כתובה ומשודרת, דוקו, וללמוד לאפות. הכי קרובה שאהיה לזירה הפוליטית זה בוועד הורים בגן ליאורה, והמקסימום שאני מוכנה לעשות שקשור לריצה זה בתוך קניון, בסופעונה", הוסיפה עמרוסי.