איזור התעשייה: הכירו את שרי נחשוני, מנהלת היח"צ של אשחר-ותקין

נחשוני גאה בהקמת מחלקת היח"צ במשרד הפרסום אשחר-ותקין, חושבת שהמחאה החברתית רק חיזקה את מעמדם של יועצי התקשורת - ומאוכזבת לראות איך לפעמים סיפורים טובים נדחקים לשולי הכותרות

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/13 17:13 כח בתשרי התשעד

איזור התעשייה: הכירו את שרי נחשוני, מנהלת היח"צ של אשחר-ותקין

שרי נחשוני, 28, נשואה ליהודה, אמא של נעם ואוריה, גרה בירושלים. משמשת כמנהלת מחלקת היח"צ במשרד הפרסום הדתי אשחר & ותקין.

איך התחלתי, מה עשיתי קודם: עד לפני כשנתיים עבדתי באשחר ותקין כמנהלת המשרד. לפני שנתיים, כחלק מהתפתחות והתרחבות המשרד, עלה הצורך להקים מחלקת יחסי ציבור. כמי שבאה עם רקע של היכרות עם עולם התקשורת הוצע לי, ע"י מנכ"ל המשרד, נריה ותקין להקים ולנהל את המחלקה.

הישגים מרכזיים שאני גאה בהם: הקמת המחלקה ובנייתה. המחלקה נותנת ללקוחות המשרד את האפשרות לקבל מעטפת שיווקית כוללת ונרחבת בנוסף לפרסום ללא צורך בחיפוש אחר משרד נוסף ליח"צ.

פספוס אחד בקריירה: הזמן שהצטמצם על חשבון ילדיי.

רגע אחד לנצור: יום חתונתי, לידת הילדים שלי. אבל הרגע החזק ההוא, זה שבו עמדתי לצד סבי, מיכאל, ניצול שואה שנותר יחיד מכל משפחתו, כאשר הדליק משואה בטקס יום השואה ביד ושם. הרגע ההוא ילווה אותי כל חיי.

מה את עושה כשאת קמה בבוקר: כמו כל אמא משתתפת במרתון היומי המתחיל בהזנקה של השעון המעורר ומסתיים ב'שריקת' הסיום של נהג ההסעות המצפצף.

מה את הכי שונאת בעבודה שלך: סיפור טוב או אייטם טוב, לטעמי, שנדחק ולא מקבל מספיק חשיפה. בכלל נורא חשוב לתאם ציפיות עם הלקוחות (שלרוב מתקשים להבין את עולם התקשורת) ולהסביר שלא כל סיפור פותח את מהדורת החדשות בערב.

איך נראית השבת שלך: משפחתית, תמיד עם אורחים, חלקם בלתי צפויים, זמירות, דברי תורה, לימוד עם הילדים, השלמת פערים רוחניים מכל השבוע והרבה אוכל מגוון.

מודל לחיקוי במקצוע: תשע שנים אני "גרה" בתוך התקשורת. משפחתי (מצד בעלי) עוסקת, כבר דור שלישי, בתחום התקשורת במדיות השונות. במהלך השנים למדתי להכיר מהם את התחום לעומק ובעיקר מההבנה ומהייחודיות של חמי, יצחק נחשוני, שגידל דור של עיתונאים שממנו אני לומדת רבות בכל מה שקשור לתחום התקשורתי.

איפה את בעוד עשר שנים: עשר שנים זה הרבה זמן. מה שבטוח, נמצאת במקום שאני מרגישה בו טוב ושהעשייה בו מביאה לי סיפוק.

איך את רואה את מצב התעשייה בימינו: המחאה החברתית שהחלה בשנת 2011 חוללה שינוי בתפיסה הפוליטית והצרכנית בישראל. בעבר על מנת לייצר עשייה / שינוי היה צורך לחולל אותו בקרב פוליטיקאים או אנשים בעלי השפעה. כשכיום, העם הוא זה שמוביל וכל רצון לשינוי מובל ישירות אליו. לתקשורת יש שני תפקידים חשובים: הראשון הוא להביא את קולו של העם בקרב מקבלי ההחלטות, והשני הוא היכולת של התקשורת להשפיע על רצון העם. משכך, הצורך באיש יחסי ציבור / יועץ תקשורת הינו מחוייב להצלחה.