איזור התעשייה: הכירו את קובי ויצמן

ויצמן, עד לאחרונה יועצו של סגן שר החינוך אבי וורצמן, מתמודד כיום בבחירות המקומיות בנהריה ובעיקר מקווה שאנשי התקשורת יתחברו יותר לשטח, לרגישות חברתית ואפילו לעשיית טוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/13 17:45 ו בתשרי התשעד

איזור התעשייה: הכירו את קובי ויצמן

קובי ויצמן (38), נשוי לאושרי ואב לארבעה, מתגורר בנהריה. עד לאחרונה שימש כיועץ אישי וראש לשכת סגן שר החינוך אבי וורצמן וכיום מתמודד כראש רשימת הבית היהודי בנהריה.

איך התחלתי, מה עשיתי קודם: במשך 11 שנים שימשתי כמנהל ישיבת ההסדר בנהריה 'נהר דעה' וניהלתי ואת הגרעין התורני 'בית נריה'. לאחר מכן במשך שנתיים שימשתי כמנהל מחוז צפון ומנהל פיתוח ישראל בארגון ידידים למען הנוער והחברה.

הישגים מרכזיים שאני גאה בהם: היקף הפעילות של ארגון ידידים למען הנוער והחברה וסיוע למאות בני נוער בסיכון בתכניות השתלבות ותעסוקה לצעירים. בנוסף בניית קמפוס של ישיבת ההסדר בגודל של 4,500 מ"ר ללא סיוע ממשלתי. הפעלת פרוייקטים חינוכיים בקנה מידה ארצי.

פספוס אחד בקריירה: חשבתי לעבור למגזר העסקי ולשמש כמנהל פרוייקטים בזוגלובק ולבסוף החלטתי להשאר בפעילות ציבורית ועברתי לארגון ידידים. בהחלט פספפתי ניסיון להתנסות במגזר העסקי שאולי הייתי מתאהב בו, אבל לא מצטער על הדרך.

רגע אחד לנצור: שיחת טלפון, יום ראשון בעשר בלילה, מתורם שהודיע לי שהוא מעביר תרומה של 1.3 מליון דולר לעמותה שניהלתי. זה היה בהחלט רגע מאוד מיוחד.

מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר: מתפלל, מתעדכן בחדשות הלילה דרך רוטר נט וכמובן עובר על כל עיתון אפשרי שקיים ביקום וישר לעבודה. וורקוהוליק רציני מאוד בכל קנה מידה. אשתי בהחלט תעיד על כך.

מה אתה הכי שונא בעבודה שלך: שאנשים מעדיפים מתוך נוחות לשבת על הגדר ולא לקבל החלטות.

איך נראית השבת שלך: בנהריה יש 60 בתי כנסת וכל שבת אני עובר בין שלושה בתי כנסת שונים, לאחר מכן סעודת שבת וקצת עיתונים והתמוטטות לאחר שבוע מטורף, בסעודת שבת מארחים חברים או בנות שירות לאומי ולאחר מכן לימוד עם הבן הגדול, אביעד לקראת בר מצווה מסכת מגילה, ובנוסף קריאת תהילים עם אריאל ועדי הקטנים ומשחק זיכרון עם טליה הקטנטונת. במוצאי שבת מנהג קבוע- ביקור אצל הרב רבי דוד אבוחצירא לקבלת ברכת שבוע טוב.

מודל לחיקוי במקצוע: אבי וורצמן, איש עם המון נשמה, מקצועיות ואכפתיות. אדם שפשוט לא מסוגל להגיד לא לאנשים.

איך אתה רואה את מצב התעשייה בימינו: התקשורת מובילה שינויים חברתיים ויש לה כוח להשפיע על מקבלי ההחלטות ועל דעת הקהל. חשוב שאנשי התקשורת יתחברו יותר לשטח ולרגישות חברתית, ולעשיית הטוב ולא רק לחפש כל הזמן צהוב שמביא רייטינג ובעיקר משחית את הנפש, אלא לחפש את הטוב.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן