איזור התעשייה: הכירו את אתי הופר, בעלים ושותפה באפ-הופר

משרד הפרסום של אתי הופר ושולי מהרשק יצא לדרך לפני כשש שנים - ובעיני אתי, ההצלחה נזקפת בזכות היצירתיות והאינטואיציה הנשית שלהן. עכשיו היא מסמנת את היעד הבא

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/13 09:19 כ בסיון התשעג

איזור התעשייה: הכירו את אתי הופר, בעלים ושותפה באפ-הופר

אתי הופר (39) מתגוררת במודיעין. בעלים ושותפה בפרסום אפ-הופר.

איך התחלתי, מה עשיתי קודם: סיימתי לימודי תואר שני בתקשורת ועיתונאות, בראשית דרכי עבדתי בשני משרדי פרסום שם רכשתי את הניסיון והפרקטיקה הנדרשים בתחום.

הישגים מרכזיים שאני גאה בהם: הקמתי משרד פרסום לפני כ-6 שנים יחד עם שותפתי, שולי מהרשק.
החיבור של היצירתיות והאינטואיציה הנשית עם הפרקטיקה והמולטי טאסקינג הם שילוב מנצח מבחינתנו.
במהלך שנים אלה המשרד התרחב והתפתח וכיום אנחנו מחזיקות בתיקי לקוחות מאתגרים ומספקים. המשרד מעניק שירותי פרסום ושיווק לרבות גיבוש אסטרטגיה, שירותי קריאייטיב ועיצוב גרפי, תכנון ורכישת מדיה, התמחות בדיגיטל ועוד.
הלקוחות המרכזיים שלנו הם: אוניברסיטת בר-אילן, בית חולים אסף הרופא, רשתות אופנה, ריהוט לבית, בית קפה, מותג הבריאות ניאולייף, רשת צעצועים גדולה וכלי בית.

פספוס אחד בקריירה: אין ספק שהפספוס בה"א הידיעה הוא העובדה שלא פתחנו את המשרד קודם.

רגע אחד לנצור: המקום בו הכרתי את שותפתי - שולי מהרשק, ובו נולד הרעיון של הקמת משרד פרסום עם כוח נשי חזק- הוא טיפת חלב. שתינו היינו לאחר לידה ולפני דרך חדשה ומרתקת.

מה את עושה כשאת קמה בבוקר: קמה שעה לפני כולם, עוברת על מיילים דחופים שנשלחו בלילה ומעבירה הנחיות להמשך היום. מארגנת את הילדים למוסדות הלימוד וממשיכה לעבוד.

מה את הכי שונאת בעבודה שלך: אני לא שונאת שום דבר. אני פחות אוהבת לבצע דברים תחת לחץ. כאשר העסק הוא שלך, את מחוברת אליו בכל רמ"ח אבריך, ואז גם בעיתות משבר ולחץ, את פועלת מתוך אהבה, כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

איך נראית השבת שלך: היום היחיד של התנתקות מהעבודה בפועל. השבת שלי מוקדשת לזמן איכות והנאה עם המשפחה, וכמובן זמן לקריאת ספרים.

מודל לחיקוי במקצוע: אביטל - סמנכלי"ת השיווק במשרד הפרסום בו עבדתי כשכירה, היא הייתה מאוד מקצועית, מיומנת ונחושה. למדתי ממנה את הפרקטיקה של המקצוע, את העבודה מול הלקוחות, את הדיוק וההקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. עד היום אני מתייעצת איתה כשצריך והיא מצידה עונה בסבלנות אין קץ. יש לנו קשר חם למרות שחלפו יותר מעשר שנים מיום עזיבתי שם.

איפה את בעוד עשר שנים: ממשיכה בניהול המשרד, שנמצא ב"ה בצמיחה מתמדת, וצפוי להמשיך ולגדול בשנים הקרובות.

איך את רואה את מצב התעשייה בימינו: התחרות בתעשיית הפרסום היא רבה ומגוון האפשרויות רחב מאוד. לקוח צריך לבחון בקפידה מי נותן לו את השירות הטוב ביותר הן מבחינת האיכות המקצועית, הן מבחינת המחיר התחרותי והכי חשוב הקשר האישי והישיר אותו הוא זוכה לקבל.