אזור התעשייה: הכירו את נעם סלע

יש לו חלק גדול בשיבוצה של ציפי חוטובלי במקום ה-20 ברשימת הליכוד לכנסת, שעות האיכות שלו עם הילדים הם בנסיעה לגן ולמעון, והוא מצטער על המעבר המהיר שעשה בין משרדי הממשלה השונים. הכירו את נעם סלע

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/09/15 22:50 כח באלול התשעה

אזור התעשייה: הכירו את נעם סלע
באדיבות המצולם, צילום: באדיבות המצולם

נעם סלע (27), נשוי ואב לשניים מנחלים. משמש כראש מטה סגנית שר החוץ. התחיל כמתנדב במחלקת הדוברות של משרד הדתות, לאחר מכן מונה לתפקיד עוזר דובר המשרד. בהמשך ביצע מספר תפקידים בתחום הדוברות ומונה לאחר הבחירות לתפקידו הנוכחי.

(צילום: באדיבות המצולם)

הישגים מרכזיים שאני גאה בהם: רוב העבודה של יועצים ועוזרים בתחום הפוליטי מתרחשת מאחורי הקלעים, למרות זאת אני יכול להצביע על המאבק המשפטי שניהלנו סביב נושא הקלפיות בבחירות האחרונות כהישג שהביא אותנו למקום שאנו נמצאים בו היום.

פספוס אחד בקריירה: הפספוס היחיד שאני מרגיש הוא המעבר המהיר שעשיתי בין משרדי הממשלה השונים כך שלא הכרתי בצורה שרציתי להכיר את הפעילות השוטפת של המשרדים, אני מקווה שבמשרד החוץ נוכל להשתקע וללמוד כמה שרק ניתן בזמן שברור שעננת הפוליטיקה הישראלית רוויות הזעזועים מרחפת כל הזמן מעל ראשנו.

רגע אחד לנצור: צומת לפני גני התערוכה, אני נוסע ברכב, שומע את יונית לוי מבשרת על תוצאות הבחירות שחזו אז 28 מנדטים לליכוד 27 למחנה הציוני, צעקת היששש! שהוצאתי שחררה הרבה לחץ באותה רגע לאחר תקופה של עבודה קשה מלווה במתח גדול.

מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר: לוקח את הילדים לגן ולמעון זה זמן האיכות שלי איתם, שעות החזרה שלי הביתה זה לא בדיוק שעות הערנות שלהם

מה אתה הכי שונא בעבודה שלך: אני לא שונא כלום, חוסר השגרה בעבודה היא אתגר לא פשוט אך יחד עם זאת זה גם מה שהופך את העשייה הפוליטית לכל כך מעניינת

איך נראית השבת שלך: תענוג צרוף, בעיקר ההתנתקות מהפלאפון שהוא בערך איבר בגוף שלי בימי חול, הזמן עם הילדים ועם אישתי בשבת זה זמן איכות אמיתי שהופך כל שבת פשוטה לחוויה.

מודל לחיקוי במקצוע: קשה לבחור אחד ספציפי, יש הרבה אנשים שהם מודל בשבילי בעשייה הציבורית, מכל אחד אני מנסה לקחת משהו, מכל בוס או בוסית שלי אני משתדל ללמוד גם מהתכונות וגם מההתנהלות היום יומית.

איך אתה רואה את מצב התעשייה בימינו: אני חושב שהתעשייה התקשורתית היא עולם שהולך ומתפתח בקצב מסחרר, אך אני מאלו שמאמינים שאין תחליף לדובר בשטח ושום אייפון משוכלל ככל שיהיה לא יהווה תחליף לבינה האנושית