אזור התעשיה: הכירו את שלומי לב חיים

שלומי לב חיים, יועץ תקשורת במשרד היח"צ של רבקה שרגא, מוצא את עצמו רובץ בשבת עם ספר בסלון או יוצא לטיול רגלי. אה כן, והוא כל בוקר יוצא לעבודה על אופניים – 8 ק"מ של דיוושים נמרצים

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/14 21:32 ד באב התשעד

אזור התעשיה: הכירו את שלומי לב חיים

שלומי לב חיים, בן 29, נשוי טרי להילה, יליד תל אביב שמתגורר כבר 6 שנים בירושלים. משמש כיועץ תקשורת ומדיה חדשה במשרד יחסי הציבור של רבקה שרגא, ובנוסף משמש כמנהל השיווק של תנועת התעוררות בירושלים - תנועת/סיעת צעירים ירושלמית.

(צילום: פרטי)

איך התחלתי, מה עשיתי קודם:

האמת שהתחלתי מתפקידים אחרים לגמרי אך הם תמיד היו מסביב למקצוע. התחלתי כרכז הסברה בעמותת "במעגלי צדק" ולאחר מכן הייתי מנהל פרויקטים ב אגודת הסטודנטים של מכון לב, וקצת חלטורות בניהול מדיה חברתית ב"מכון לאסטרטגיה ציונית" ו"בזכויות אדם כחול לבן".

חוץ מזה, מרגע כניסתי לאזרחות לפני 6 שנים, אני מכור לאינטרנט רשתות חברתיות ואייטמים ויראליים.

הישגים מרכזיים שאני גאה בהם:

האחד הצלחתי להכניס מסגרת לימוד חברתית לבית המדרש של מכון לב מעין "בית מדרש לצדק חברתי" והשני הקמת "פורום אגודות הסטודנטים הדתיים" ארגון גג לאגודות הסטודנטים במכללות הדתיות והפקת מופע הפתיחה שלו.

פספוס אחד בקריירה:

לא הצלחתי לבסס את "פורום הסטודנטים הדתיים" אחרי שסיימתי את לימודי האקדמיים, לדעתי יש לארגון הזה המון פוטנציאל וצורך אדיר, אולי אני אמצא מישהו שירים את זה מחדש, נחיה ונראה.

רגע אחד לנצור:

הילה משיגה לי שקית במבה ליום ההולדת שלי, באמצע טרק חמישה ימים בפרו, בגובה של 5,200 מעל פני הים.

מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר:

מנסה לסגור את דלת חדר השינה מבלי שהדלת תיגרר על הרצפה בקול שאון חורק ותעיר את הילה (אף פעם לא מצליח)

אחרי הפולחן הדתי בודק מיילים (ר"ל), משקה את העציצים בגינה ורוכב לעבודה על האופניים 8 ק"מ

מה אתה הכי שונא בעבודה שלך:

כשמרואיין שוכח להגיד משהו בראיון, אחרי ששיגעת אותו לפני כן שיזכור.

איך נראית השבת שלך:

זה תלוי ברמת העייפות, יכולה להיות ברביצה בסלון עם ספר או בטיול רגלי בפאתי ירושלים.

מודל לחיקוי במקצוע:

הבוסית שלי רבקה שרגא (לשעבר דוברת משרד החינוך), שיש לה יכולות פנומנליות להוציא אותך מהכלים ותוך כדי ללמד אותך את הדברים החשובים ביותר במקצוע. ג'ינג'ית שלא מהססת לרגע להפוך כל אבן בדרך למטרה שלה.

איך אתה רואה את מצב התעשייה בימינו:

עניין הרשתות החברתיות צובר תאוצה בתוך המקצוע, יותר ויותר קבוצות ודפים חזקים בפייסבוק וערוצים ביוטיוב, משפיעים משמעותית על הלך הרוח בעם ואף בתקשורת "הקלאסית" ולכן על איש היח"צ להבין ולהכיר גם את הזירה הזו ולהגיב במהירות ובתבונה לכל עניין שצץ ברשת.
דוגמא טובה למשבר שהיה יכול להימנע אם הייתה הבנה ברשתות החברתיות: חברת הסלולר סלקום סירבה לפתוח עמוד פייסבוק רשמי משלה, המשבר החל כשמפיץ פרטי פתח דף שהתחזה לדף הרשמי של סלקום ובמהלך ויכוח סוער בינו לבין לקוחה בטוקבקים בעמוד קילל אותה, מה שהתחולל אחר כך כשהאישה טענה ברחבי הרשת כי נציג סלקום קילל אותה בפומבי, הסב נזק תדמיתי קשה לחברה. ושלא לדבר על משבר הסוללות המתפוצצות של סמסונג, שברגע שהם ניסו להשתיק בכוח ולהסיר את סרטון יוטיוב שחשף את הפרשה, העניין הפך להיות יותר ויראלי והחברה ספגה ביקורת קשה והפסדים כספיים גדולים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן