אזור התעשיה: הכירו את שולמית ברנט

היא פריקית של ספורט, למטרות הנאה היא עשתה תואר שני במשפטים ומתרגשת שהיא נזכרת בלקוח הראשון שלה מחו"ל. הכירו את שולמית ברנט שותפה ב"פאר לוין תקשורת".

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/01/16 17:54 כב בטבת התשעו

אזור התעשיה: הכירו את שולמית ברנט

שולמית ברנט, בת 32 גרה בתל אביב (במקור מגוש עציון). משמשת כמנהלת העיצוב והקריאייטיב ושותפה במשרד יחסי הציבור והאסטרטגיה "פאר לוין תקשורת". בין לקוחות הסטודיו: עיריית תל-אביב-יפו, נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים), קשרי תעופה, תיאטרון הבימה ועוד.

איך התחלתי, מה עשיתי קודם

מיד בתום תערוכת הגמר של לימודי התקשורת החזותית, קיבלתי הצעת עבודה ראשונה מאחד המרצים שלי להיות מעצבת הבית של מכללת הדסה ומרצה בחוג לתקשורת אינטראקטיבית.

היות ולא הזדמן לי לעשות את "הטיול הגדול" בחו"ל, לאחר שנתיים אינטנסיביות בתפקיד, טסתי למס' חודשים לטיול באוסטרליה וניו זילנד. כשחזרתי עשיתי את המעבר לעיר הגדולה תל אביב, ונכנסתי למשרד פרסום גדול, תחילה כמעצבת גרפית ולאחר חודשים ספורים מוניתי למנהלת הסטודיו.

לימים נפתחה בפני ההזדמנות להקים סטודיו במשרד פאר לוין בו אני מנהלת ושותפה מזה שנים ספורות.

(צילום: באדיבות המצולם)

הישגים מרכזיים שאני גאה בהם

הקמת הסטודיו במשרד פאר לוין - מה שהתחיל כסטודיו קטן עם מס' לקוחות מצומצם, התפתח היום לסטודיו מפואר המחזיק בלקוחות מהשורה הראשונה ומונה קשת רחבה של לקוחות מתחומים וענפים שונים, בהם: תיאטראות, עמותות, עיריות ומועצות אזוריות, מלונות, משרדים ממשלתיים ועוד.

הישג נוסף ברמה האישית יותר הוא קבלת תואר שני במשפטים, אותו עשיתי במקביל לעבודה במשרה מלאה למטרות הנאה בלבד והרחבת האופקים.

פספוס אחד בקריירה

סביר שבמהלך הקריירה והשנים היו אי אילו פספוסים, אך כפי שנהוג לומר 'הכל לטובה', ואני לא רואה את הדברים כפספוס אלא כאבן בתהליך שעברתי ולהם תרומה בהישגים שלי כיום.

רגע אחד לנצור

המשרד מטפל בלקוחות רבים ומרגשים, אך אחד שבו ראיתי הישג מיוחד היה לקוח ראשון מחו"ל - חברת חטיפים מלוחים מפארג העונה לשם 'Qwix' להם עשינו את כל תהליך המיתוג. לאחר שהושלמה העבודה הראשונית והחל פס ייצור המוצרים, הוזמנתי על ידי החברה לבקר במקום, לפגוש את האנשים איתם עבדתי בשלט רחוק ולראות כיצד הדברים מנוהלים במדינות אחרות.

מה את עושה כשאת קמה בבוקר

אני פריקית של ספורט ועושה בכל בוקר אימון פונקציונלי, אך יחד עם זאת מתקשה להתעורר בבקרים ונאבקת עם הנודניק בשעון מעורר לפחות חצי שעה. לאחר הקימה מתארגנת זריז ויוצאת לאימון ומשם לעבודה.

מה את הכי שונאת בעבודה שלך

באופן כללי אני מאוד נהנית מהעבודה שלי, אך לעיתים דורש הניהול שעות עבודה ארוכות שגולשות לזמן הפרטי שלי, מה שלעיתים מותיר לי מעט מאוד זמן פנוי.

איך נראית השבת שלך

השבת זה האי של השפיות שלי. המולת היום יום נשכחת מאחור, הטלפון כבוי, אין שיחות ומיילים וזה הזמן לצבור כוחות, לנקות את המחשבות ופשוט ליהנות. משתדלת לנסוע בכל שבועיים לביקור אצל ההורים בגוש, שם אני נהנית מאוויר נקי, ביקור אצל חברי ילדות ופינוקים מההורים.

מודל לחיקוי במקצוע

אמנם היא לא מהמקצוע... אבל אני רואה בסבתא שלי, סילביה, שכיום היא בת 90, מודל לחיקוי. בתקופה שבה הדבר היה פחות מקובל, היא ניהלה ביד רמה משרד עורכי דין לצד גידול שני ילדיה. ממנה למדתי שהכל אפשרי ושעם עבודה קשה ניתן להגיע הכי רחוק שרוצים, גם אם בתחום שלנו רוב המנהלים הם גברים.

איך את רואה את מצב התעשייה בימינו

כולם מספידים את הפרינט, אבל הוא עדיין חי ובועט. אמנם נפח המודעות יורד, אבל עדיין יש צורך תמידי בפליירים, פוסטרים, שילוט וכו' כדי להשלים את הקמפיינים הדיגיטליים.