אבי שושן יצטרף לגלגלצ כעורך מוזיקה

מבקר המוזיקה הים תיכונית של YNET שכתב בעבר גם ב"מוצש" יתחיל כבר בשבועות הקרובים לערוך מוזיקה בתחנה הפופולרית

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 22/02/16 18:56 יג באדר א'

אבי שושן יצטרף לגלגלצ כעורך מוזיקה
shutterstock, צילום: shutterstock

גלגלצ הודיעה היום על צירופו של איש התקשורת, אבי שושן, כעורך מוזיקלי. שושן (35) שכתב בעברו ב'מוצש' משמש ככתב ומבקר מוזיקלי ב-ynet מאז 2009 ומכסה את תחום המוזיקה הים תיכונית, בנוסף, הוא משמש בשנים האחרונות כדובר בית החולים איכילוב.

שושן יצטרף לגלגלצ כבר בשבועות הקרובים ובמקביל הוא ימשיך גם לפרסם טורים ב-ynet, אולם לא ברור באיזו תדירות. בגלגלצ אומרים כי הגעתו של שושן לתחנה היא "חלק נוסף ממהלך התרעננות ושינוי בלוח השידורים של גלגלצ שהחל עם הגעתו של נדב רביד לתחנה לפני כשנה, והמשיך בעליית לוח השידורים החדש לפני כחודשיים".

"אני שמח להצטרף לתחנה הפופולרית והמשפיעה בישראל", אמר בתגובה שושן. "אעשה כמיטב יכולתי לתרום לעושר המוזיקלי שלה".

מנהל גלגלצ נדב רביד אמר אף הוא כי "מהיכרות מקצועית עם אבי, התרשמתי מאוד מזווית הראיה המקורית והבלתי תלויה שלו, והמנעד המוזיקלי שלו, שרק חלק ממנו בא לידי ביטוי בטור הפופולרי ב-ynet. אני שמח שהוא מצטרף אל הצוות המצוין של תחנת הרדיו המובילה בישראל".

שרת התרבות רגב שהיה לה לאחרונה לא מעט ביקורת על גלגלצ בנוגע לבחירת השירים של התחנה ביקשה להגיב על המינוי של שושן בגלגלצ, ומסרה כי היא מברכת את ירון דקל על "החלטתו למנות את אבי שושן, איש מוכשר ומומחה לז'אנר הים-תיכוני, לעורך מוזיקלי בתחנה. מינויו הוא פריצת דרך בתרבות שגלגלצ מביאה לציבור, בדיוק כמו שאליס מילר פתחה את הדלת לנשים טייסות בצבא ואין לי ספק ששושן יסיר את החומה שמנעה ממגוון רחב של ז'אנרים לבוא לידי ביטוי בתחנה".

לדבריה, "במינוי זה, דקל עושה צעד חשוב ומוביל את גלי צה"ל וגלגלצ אל לב הקונצנזוס הישראלי, כפי שראוי ומצופה מתחנה ציבורית הממומנת מכספי הציבור".