אבי רוזן מונה למנכ"ל רדיו "קול חי"

רוזן יחליף בתפקידו את עדו ליבוביץ, שכיהן כמנכ"ל ב-7 השנים האחרונות ומונה ליו"ר מועצת המנהלים של הרדיו. בתפקידו האחרון שימש רוזן כמנהל התוכניות ב"קול חי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/13 18:54 יא באדר התשעג

אבי רוזן מונה למנכ"ל רדיו "קול חי"

לאחר 7 שנים כמנכ“ל רדיו ”קול חי“, התמנה היום (ה‘) עדו ליבוביץ ליו“ר פעיל של מועצת המנהלים של החברה. לתפקיד מנכ“ל הרדיו יתמנה אבי רוזן.

במכתב שכתב והפיץ לעובדים ציין ליבוביץ כי על פי החלטת הדירקטוריון הוא מסיים את תפקידו כמנכ"ל הרדיו ומתמנה ליו"ר פעיל של החברה. הוא הודה לכלל העובדים וספקי השירותים על עבודתם הנפלאה וציין כי הוא גאה על הישגיי הרדיו, אשר מיצבו אותו מתקדמת ומותאמת לקהל מאזיניו. "כיום כולם מכירים את רדיו "קול חי", את ייחודו ואת כוחו, דבר שבא לידי ביטוי באחוזי ההאזנה להם אנו זוכים, זאת גם בתחום השיווק והמכירות בהם הגענו להצלחות מדהימות".

עוד בירך ליבוביץ את אבי רוזן על מינויו החדש וציין כי הוא רואה בו את האדם המתאים ביותר לתפקיד. "אבי הוא איש מקצוע ברמה גבוהה, מכיר את רדיו "קול חי" ורואה בו בית כמוני". לרוזן, ניסיון עשיר בתחום הרדיו והעיתונות במגזר החרדי. את דרכו התקשורתית החל ב"רדיו 2000", שם שימש כמנהל תוכניות וכשדרו במשך כשנה וחצי.

בשנת 1996 היה מצוות המייסדים של רדיו "קול חי", והגיש בתחנה במשך 6 שנים את התוכנית היומית "חי חזק", שזכתה להאזנה גבוהה. כמו כן שימש רוזן בתקופת עבודתו ברדיו בתפקידים שונים. בשנת 2002 מונה רוזן לעורך ראשי ברשת "קו עיתונות דתית", שם עבד כ-9 שנים. בשנת 2012 מונה רוזן למנהל התוכניות ברדיו "קול חי" והיום כאמור מונה למנכ"ל הרדיו.