תכירו את צייצנית הטוויטר הצעירה במגזר ואולי בכלל

אבא שלה הוא מנכ"ל משרד יחסי הציבור של אבי לרנר, והוא לא הרשה לה לפתוח פייסבוק אז טוויטר הייתה הפשרה. תכירו את הלל ענבר, בת 11.5, שעוקצת את הלקוחות של אבא ומנסה להגדיל את רשימת העוקבים. אנחנו ב'כיפה' שמחים לעזור

חדשות כיפה יעל צלניק אבנרי 15/10/17 17:27 כה בתשרי התשעח

תכירו את צייצנית הטוויטר הצעירה במגזר ואולי בכלל
עופר והלל ענבר, צילום: עופר ענבר

"הציוץ שלי שאני הכי אוהבת זה הציוץ על בוגי, שחסם את אבא ולא אותי". הדוברת היא הלל ענבר, בת 11.5, בתו של עופר ענבר, מנכ"ל משרד יחסי הציבור והאסטרטגיה "לרנרקום". הלל היא ככל הנראה הטוויטריסטית הצעירה ביותר בארץ. כרגע יש לה עשרה עוקבים, אבל אם היא תמשיך בקצב הזה, היא עוד תגיע רחוק. אז כן, בוגי יעלון חסם את אבא של הלל והלל לא פספסה את ההזדמנות, וכתבה לאבא עופר: "אבא תראה, אותי הוא לא חסם (עדיין)".  

בוגי עדיין לא חסם אותה

בוגי עדיין לא חסם אותה צילום: צילום מסך טוויטר

בפרטי הפרופיל שלה כתבה הלל: "בת 11, אוהבת אקטואליה בגלל אבא שכל הזמן עובד יחד עם פוליטקאים,עוקבת אחרי החדשות למרות שלא תמיד זה לגילי. אוהבת להנות ולבלות עם חברים". הקשר עם אבא מסתבר מגיע גם ללקוחות של משרד היח"ץ בו הוא עובד. 

פרטי הפרופיל של הלל

פרטי הפרופיל של הלל צילום: צילום מסך טוויטר

מול מזכ"ל האיחוד הלאומי, אופיר סופר (המשרד של ענבר מנהל את תיק היח"צ של המפלגה), הלל כבר הספיקה לפתוח חזית. סופר כתב לה שלדעתו היא צריכה לסגור את הפרופיל והלל הגיבה: "בקצב העוקבים שלי אני הולכת לעקוף אותך!". בתגובה סופר חסם את הלל.

הציוצים של הלל וסופר

הציוצים של הלל וסופר צילום: צילום מסך טוויטר

ליוחאי עופר, כתב העיתון מקור ראשון שנהנה גם כן משירותיו של האבא, הגיבה לאחר שכתב ציוץ העוסק ברצח בכפר קאסם: "אתה חוזר על דברים שנאמרו כבר, אולי תתחיל לכתוב את הדעות שלך ועוד דברים שלא נאמרו?" בתגובה ביקש ממנה עופר טיפים לכתיבה שתעניין אותה יותר והלל נתנה לו עצה שקיבלה מאבא, בכל זאת, מנכ"ל משרד יח"צ: "אין לי כל כך הרבה טיפים אבל כמו שאבא שלי אומר: תכתבי את הדעות שלך ועוד דברים שלא נאמרו". 

הציוצים של הלל ועופר

הציוצים של הלל ועופר צילום: צילום מסך טוויטר

הלל, למה החלטת לפתוח פרופיל טוויטר?

"רציתי להיות מפורסמת ופתחתי ערוץ יוטיוב אבל אבא לא אהב את זה אז סגרתי. אחרי כמה ימים אבא עזר לי לפתוח את הפרופיל בטוויטר. אני נכנסת לפרופיל כשאני חוזרת מבית הספר, ואני קוראת הרבה, גם YNET".

יש לך עוד חברות בטוויטר?

"לא, יש הרבה שיש להן פייסבוק ואינסטגרם אבל לא טוויטר"

את מתחרטת לפעמים על דברים שכתבת?

"לפעמים כן, ואז אני מוחקת, אבל לפעמים אני עדיין רוצה שאנשים יראו את זה".

הלל ענבר

הלל ענבר צילום: הלל ענבר

אבא עופר ענבר, איך אתה מסביר את התופעה?

"הלל מאוד מתעניינת בלהיות כתבת והיא קוראת המון ומתעניינת באקטואליה, והיא גם מאוד שנונה וחדה.

לפני פחות משנה היא באה אלי ואמרה שהיא רוצה להיות יוטיוברית ואפילו הסבירה לי שככל שיהיו לה יותר צפיות כך תרוויח יותר כסף, אבל לא הרשיתי לה לפתוח ערוץ ביוטיוב וגם לא בפייסבוק. היה נראה לי שטוויטר הוא פחות מסוכן, שיש בו יותר ענייני אקטואליה ופחות סרטוני וידאו והתכנים איכותיים יותר, אז עזרתי לה לפתוח פרופיל בטוויטר. אני חושב שאין רע בלשחרר קצת במקום שנראה לי יותר בטוח".

אין לטוויטר גיל מינימלי להצטרפות?

"הלל נולדה בשנת 2006 אבל כתבנו שהיא נולדה ב-2004".