שר החינוך, בנט לבוגרות מכללת תלפיות: ''המורה הוא פסגת החברה הישראלית''

במכללת תלפיות לחינוך בחולון התקיים טקס חלוקת תארים חגיגי לבוגרות המכללה. שר החינוך, נפתלי בנט קיבל אות הוקרה מהמכללה. ח''כ שולי מועלם רפאלי נשאה דברים ואמרה:''בוגרות המכללה עוסקות בתחום הכי חשוב-חינוך ועיצוב הילדים שלנו''

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/17 12:27 ד בתמוז התשעז

שר החינוך, בנט לבוגרות מכללת תלפיות: ''המורה הוא פסגת החברה הישראלית''
מכללת תלפיות, צילום: חורחה נובומינסקי משרד החינוך

מאות בוגרות מכללת תלפיות לחינוך ועשרות הורים וקרובי משפחה נרגשים התכנסו בקמפוס המכללה לרגל טקס חלוקת התארים לבוגרות המכללה.

את הטקס הנחה דן כנר והוא התקיים במעמד פרופסור נחום רקובר-חתן פרס ישראל- נשיא המכללה. אברהם פינקלשטיין–מ''מ יו''ר העמותה, בני בהגון –ראש המכללה, קותי אורן-מנכ''ל המכללה, רב המכללה הרב קלמן בר ונציג ההנהלה מר יעקב סולר.


האורח המרכזי באירוע היה שר החינוך, נפתלי בנט שקיבל אות הוקרה על תרומתו לעולם החינוך מהנהלת המכללה ואמר: מערכת החינוך צריכה להכין את התלמידים לעולם החדש: "חלק ניכר מהמקצועות שקיימים היום לא יתקיימו בעוד 16 שנה כשהילדים שהיום מתחילים ללמוד ייצאו ועל כן משמעותית כל כך עבודת אנשי החינוך. מכללת תלפיות היא מופת להכשרת מורים ואלפי הבוגרות המובילות את שדה החינוך בארץ ובתפוצות הן גאווה גדולה לכולנו''.
''חיוני שנשנה את מעמד המורה, שיבינו שהמורה הוא פסגת החברה הישראלית, והדרך עוד ארוכה לשם. ראיתי המון מורים מסורים, אכפתיים, מקצועיים, עובדים תחת תנאים לא קלים, ואנחנו ניתן להם את הרוח הגבית'' הוסיף בנט.

את האירוע כיבדה בנוכחותה גם יו''ר סיעת הבית היהודי, ח''כ שולי מועלם רפאלי שדיברה על חשיבות תפקידן של הבוגרות כמי שמחנכות את דור העתיד של העם היהודי.''כל אחת ואחת מכן, שמסיימת כאן היום את לימודיה, היא שליחה שעוסקת, במלאכה החשובה והמורכבת ביותר שיש לנו – חינוך ילדינו''. אמרה ח''כ מועלם רפאלי.
ראש המכללה, בני בהגון דיבר על המוטו שמובילה המכללה וציטט מדבריו של א.ד. גורדון:''החינוך הוא הדרך-האדם הוא המטרה''.בהגון הוסיף כי הוא גאה בבוגרות וכי אשת חינוך טובה: ‘חייבת להפנות תשומת לב אישית לכל ילד וילד, לראות את המיוחד שבכל אחד מהם בצד המשותף ולמצוא את הדרך לליבו''.