רננה מאיר: "בהכנות לחתונה הרגשתי שאמא חסרה לי"

בתה של דפנה מאיר הי"ד, שנרצחה בעתניאל לפני כשנתיים, סיפרה על חיי הנישואים הטריים, "כולם הזהירו אותי שהשנה הראשונה קשה, אבל אני נהנית מכל רגע", ועל האשה החדשה של אבא, "אני אוהבת את זהר. שוב יש דמות נשית בבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/17 15:29 יג בטבת התשעח

רננה מאיר: "בהכנות לחתונה הרגשתי שאמא חסרה לי"
שניהם נישאו מאז הירצחה של תמר. נתן ורננה מאיר, צילום: באדיבות המצולמים

חצי שנה לאחר שנישאה סיפרה רננה מאיר על החתונה המרגשת ללא אמה דפנה הי"ד, שנרצחה כשנה וחצי קודם לכן, ועל יחסיה עם אשתו החדשה של אביה נתן.

הראיון עם רננה מאיר-כהן פורסם היום (א') באתר 'xnet לאשה', שם היא תיארה את הזמנים שאמה הייתה חסרה לה במיוחד.

האירוע עצמו היה "כמו שתמיד חלמתי", היא אמרה לשרון רופא-אופיר אך ציינה כי ההכנות היו מתישות נפשית, ושם הרגשתי שאמא חסרה לי".

לדבריה, "רציתי לשאול אותה, להתייעץ איתה, רציתי שתלך איתי למדידות של השמלה. אבא השתדל לעזור, אבל בקטעים האלה אבא זה לא אמא, ויש דברים שבהם אין לאמא תחליף. היה לי קשה גם עם עניין הדרכת הכלות, כי זה תחום שאמא עסקה בו, ולא פעם בכיתי. אבל בחתונה לא בכיתי בכלל, החלטנו שעכשיו הזמן לשמוח".

"אמא הייתה חסרה בהכנות". רננה מאיר ואור כהן בחתונתם

"אמא הייתה חסרה בהכנות". רננה מאיר ואור כהן בחתונתםצילום: צעירי עפרה

מאיר התייחסה גם לחתונה נוספת שאירעה השנה, של אביה נתן עם אשתו החדשה זהר, "זה היה מרגש מאוד וגם קשה. אני אוהבת את זהר אשתו, נוצר בינינו קשר טוב וזה חשוב. שוב יש דמות נשית בבית ואני יודעת שיש לאחים שלי למי לפנות. הדבר שהכי קשה לי איתו הוא שאני לא שם איתם".

על הנישואין הטריים היא אמרה כי "כולם הזהירו אותי שהשנה הראשונה קשה, אבל אני נהנית מכל רגע. לגור עם החבר הכי טוב שלי – מה צריך יותר מזה? אנחנו גרים ברמת־גן ומתכננים להישאר שם. אור לומד בישיבה בעיר, ובעוד כמה חודשים יתגייס לצבא".

בינתיים היא עוברת קורס לאיפור מקצועי ולומדת לתואר ראשון בתקשורת באוניברסיטת בר־איל, "כשיפעת ארליך, העיתונאית שכתבה את הספר על אמא שלי, הציעה לי לכתוב כתבה ל'ידיעות אחרונות' על מכינה לבנות דתיות, שמחתי על האתגר ואני מקווה שיזדמן לי לכתוב עוד. מה לגבי ילדים? אני עוד לא שם, אני מרגישה שלא סיימתי לגדל את עצמי".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן