קבוצת פרטנר מציגה את שירות הטלוויזיה המתקדם

בקבוצת פרטנר מבטיחים שזה הולך לשנות את תרבות הצפייה בישראל: פרטנר TV כולל עשרות ערוצים חיים,VOD עם אלפי שעות תוכן וחוויית צפייה חדשנית ב-69 ש"ח לחודש

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/17 10:56 ד בתמוז התשעז

קבוצת פרטנר מציגה את שירות הטלוויזיה המתקדם
פרטנר, צילום: יחצ

קבוצת פרטנר חשפה  את שירות הטלוויזיה Partner TV, במסיבת עיתונאים בהובלת יו"ר הקבוצה ונשיא סבן קפיטל גרופ אדם צ'זנוף, מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי, וסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, לירן דן. 


אדם צ'זנוף, נשיא סבן קפיטל גרופ ויו"ר פרטנר: "זהו יום היסטורי לפרטנר, יום שבו אנו עושים צעד משמעותי ביותר בהפיכתנו לקבוצת תקשורת  כוללת. כיושב ראש פרטנר אני רוצה לשבח את כל מי שעסק במלאכה המורכבת הזאת, שהם למעשה כל עובדי פרטנר - זהו פרויקט שכל החברה נרתמה אליו, ומרשים לראות איך חזון הופך לעשייה שאת התוצאה שלנו אנו גאים לחשוף היום. ליוויתי בחודשים האחרונים את ההכנות האינטנסיביות שאפשרו לנו להגיע לרגע המרגש הזה, ומה שאתם הולכים לראות עומד בכל סטנדרט בינלאומי. אני מייצג במעמד זה את חבריי לדירקטוריון החברה, ואת בעל השליטה בחברה, מר חיים סבן. מהיכרות רבת שנים איתו, אני יודע שהוא יודע להבחין מהר מאוד במשהו שיכול להצליח. ובפעם הראשונה כשהוא ראה את פרטנר TV, הוא אמר מיד 'יש לנו מוצר מנצח'."

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי, אדם צ

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי, אדם צ'זנוף יו"ר פרטנר, איציק בנבנישתי מנכ"ל פרטנר     צילום: משה שי


איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "בשנה שעברה, בפברואר 2016, הכרזנו על יציאה לדרך חדשה ומעבר מחברה ממוקדת סלולר לקבוצת תקשורת כוללת, והיום הגענו ליעד, עם השקת פרטנר TV. בפרק שעבר מאז ההכרזה, הניעה הנהלת פרטנר מהלכים אדירים הכוללים איחוד כלל פעילויות החברה תחת מותג "פרטנר", הרחבת פעילות החטיבה העסקית והפיכתה לגורם משמעותי בשוק האינטגרציה והשירותים בישראל, הרחבת רשת הסיבים האופטיים העצמאית של פרטנר לשוק הפרטי כולל התחלת פריסה וחיבור לקוחות בערים שונות ברחבי הארץ, וכמובן, השקת שירות הטלוויזיה של פרטנר. מאז הוקמה לפני 20 שנים, פרטנר מספקת ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, בכל אחד מתחומי הפעילות של הקבוצה. אני גאה להוביל חברה שמציעה את רשת הסלולר המתקדמת והמהירה בישראל, שירות האינטרנט הטוב בישראל שמתרחב עם פריסת רשת הסיבים האופטיים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ומהיום, מציעה גם את שירות פרטנר TV, המבסס סטנדרט חדש מבחינת תוכן נגיש, מחיר וממשק."


שירות הטלוויזיה של פרטנר פתוח כעת להרשמה מוקדמת באתר החברה וייפתח בחודש הבא למכירה ל-5,000 הנרשמים הראשונים. פרטנר TV כולל 40 ערוצים חיים, אלפי שעות VOD, צפייה בתכני כל הערוצים עד שבועיים אחורנית באמצעות Catch Up מהטלוויזיה ומהנייד, ממיר 4K, גישה ישירה מהשלט לתכני Netflix ויוטיוב, הורדת תכנים מה-Google Play כחלק אינטגרלי מהממשק ועוד, במחיר של 69 ש"ח לחודש עבור שירות הטלוויזיה, 129 ש"ח לחודש עבור טלוויזיה+ אינטרנט (ספק+ תשתית עד 100 מגה), 129 ש"ח לטריפל הכולל טלוויזיה, אינטרנט (ספק+ תשתית עד 40 מגה) וקו טלפון ביתי, ובקרוב – גם חבילת קוואד הכוללת טלוויזיה, אינטרנט (ספק+ תשתית עד 40 מגה), קו טלפון ביתי ומנויי סלולר.

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר: "שירות פרטנר TV מותאם להרגלי צריכת התוכן המשתנים, והוא תוכנן בקפידה על בסיס בחינה מעמיקה של הרגלי צריכת התוכן בישראל ובעולם. בתוך פחות משנתיים הקמנו פעילות טלוויזיה חדשנית המבוססת על הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, ופותחת כל צופה לאפשרויות צפייה ותוכן ללא הגבלה. שירות פרטנר TV מביא לישראל את המהפכה הצרכנית שמשנה את שוק הטלוויזיה הרב ערוצית בעולם. יש חמש מגמות עיקריות שמובילות היום את עולם צריכת התוכן: צפייה בשידורים חיים שממשיכה להיות משמעותית, עלייה בצפייה בתוכן מוקלט, צפיית וידאו הולכת וגוברת ממכשירים ניידים, צפייה בשירותי סטרימינג דוגמת נטפליקס, ורגישות מצד צרכנים למחיר המשולם לחברות הטלוויזיה הרב-ערוצית. לכל אחת מחמש מגמות אלה, נתנו מענה מושלם בפרטנר TV. דן ציין בנוסף, כי "זו זכות גדולה לאפשר ללקוחות הטלוויזיה של פרטנר ליהנות מהחוויה האולטימטיבית של נטפליקס".


בהמשך להודעה המשותפת של פרטנר ו-Netflix על שיתוף פעולה בין החברות, במסגרתה פרטנר היא החברה הראשונה בישראל שתציע את שירות Netflix באופן מובנה בממיר, ותאפשר את חווית השימוש הטובה ביותר למנויי Netflix עם נוחות של גישה ישירה ל-Netflix  בלחיצת כפתור מהשלט, פרטנר חשפה היום פרטים נוספים על שיתוף הפעולה: חבילת פרטנר TV הכוללת בנוסף לעולם התוכן של פרטנר, גם את כל תכני Netflix ב-HD, שתוצע בקרוב במחיר של 89 ש"ח לחודש. מחיר הטריפל של פרטנר שיכלול את Partner TV + Netflix, יעמוד על 149 ש"ח לחודש עבור שירות הטלוויזיה, אינטרנט (ספק+ תשתית עד 40 מגה), וקו טלפון ביתי.


לקוחות הטלוויזיה של פרטנר ייהנו מגישה ישירה למגוון רחב של תוכן מקורי ורכש בינלאומי של Netflix, כולל סדרות טלוויזיה, סרטים ותעודה, באיכות שידור HD, Ultra HD ו-4K, תמיד ללא פרסומות. בין הסרטים החדשים מבית היוצר של Netflix: הסרט Okja, בכיכובם של ג'ייק ג'ילנהול, טילדה סווינטון ופול דנו, והסרט Bright בכיכובם של וויל סמית' וג'ואל אדגרטון. סדרות המקור של Netflix כוללות בין השאר את בית הקלפים, Stranger Things, נרקוס ו- The Crown.