צפו: חנן בן ארי מרקיד את ילדי 'עלה נגב' ובנות השירות הלאומי בכפר לדורותיהן

למעלה מעשור שהן התנדבו ומתנדבות עם דיירי הכפר השיקומי שהוקם ע"י האלוף במיל' דורון אלמוג. לערב אחד החליטו ב'עלה נגב-נחלת ערן' להוקיר את פועלתן של בנות השירות הלאומי לאורך השנים

חדשות כיפה משה ויסטוך 21/06/17 07:03 כז בסיון התשעז

צפו: חנן בן ארי מרקיד את ילדי 'עלה נגב' ובנות השירות הלאומי בכפר לדורותיהן
בנות השירות הלאומי לדורותיהן, צילום: מגניב הפקות

בכפר השיקומי "עלה נגב - נחלת ערן", הזמינו השבוע את 51 בנות השירות הלאומי מהעבר, מההווה ומהעתיד, והצדיעו להן בערב הוקרה מיוחד. על הערב האומנותי היה אחראי הזמן והיוצר חנן בן ארי ועל בלוטות הרגש ניגנו ילדי הכפר שאירחו את הבנות שטיפלו בהם במסירות רבה.

מלבד ילדי הכפר, בנות השירות הלאומי ומשפחותיהן, בערב השתתפו  גם ראש רשות השירות הלאומי אזרחי שר שלום ג'רבי, מנכ"ל הכפר אבי וורצמן, מנכ"ל בת עמי ידעיה לוין, ראש אגף הגשמה בבני עקיבא חיה ממן.

התרגשות מיוחדת נרשמה כשדיירי הכפר, שנחנך בשנת 2006, נפגשו עם שש בנות המחזור הראשון של השירות הלאומי, שהיוו את הדור המייסד והתוו את הדרך. הבנות סיפרו על השינוי הגדול שההתנדבות במקום עוררה בהם נציגת הבוגרות, אביה כהן, סיפרה שהחוויה בכפר שינתה אותה והפכה אותה למי שהיא היום, מקבלת יותר ומכילת יותר את השונה והחלש בחברה.

מנכ"ל הכפר השיקומי עלה נגב נחלת ערן אבי וורצמן אמר כי "הכפר מצדיע לבנות ובני השירות הלאומי, שנותנים עשייה שכולה נתינה ללא גבולות, אהבה ואופטימיות מעוררי השראה. המתנדבים שלנו מהווים דוגמא ומופת, הם חוד החנית של בני דורם, עם לב רחב, מלא אמפתיה וחמלה, שרוצה לשנות ולעשות למען החלשים והפגועים בחברתנו".

מתנדבת עם ילד מהכפר

מתנדבת עם ילד מהכפר  צילום: מגניב הפקות