ערוץ הידברות מצטרף לפרטנר TV

הערוץ המשודר באפיק 97 בפרטנר TV, מציע את מגוון תכניות ערוץ הידברות, עם הרבנים והטאלנטים המובילים של הערוץ, וביניהם: הרב זמיר כהן, צביקה יחזקאלי, שולי רנד, עדן ועודד מנשה, יובל המבולבל, הרבנית ימימה מזרחי, הרב יובל הכהן אשרוב ועוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/17 17:37 טו באלול התשעז

ערוץ הידברות מצטרף לפרטנר  TV
ערוץ הידברות, צילום: יחצ

הנהלת ארגון הידברות מודיעה על הצטרפותו של ערוץ הידברות לחבילת השידור של פרטנר TV, אשר זמין כבר כעת לצפייה באפיק 97. בין התכנים המובילים המשודרים בערוץ: צבי יחזקאלי בתכנית שיחות על הנפש; יובל המבולבל בתכנית ילדים חדשה – "כח 13"; מדברים אמונה – שולי רנד והרב שלום ארוש בשיחות על אמונה, פרנסה, התמודדויות; גולן אזולאי בתכנית ראיונות; עדן ועודד מנשה בתכנית ראיונות על תזונה ויהדות עם הרב יובל הכהן אשרוב, ועוד.

בנוסף לתכניות השוטפות, לרגל החגים ישודרו תכנים המותאמים לימים אלו עם מיטב רבני הערוץ: הרב זמיר כהן, הרב יצחק פנגר, הרבנית ימימה מזרחי, הרבנים הראשיים – הרב יצחק יוסף והרב דוד לאו, הרב יגאל כהן, ועוד מאות רבנים ורבניות.

חבילת הערוצים של פרטנר TV בעלות של 69 שקלים לחודש, כוללת כ-40 ערוצים חיים, בהם מגוון ערוצי ילדים, ספורט, טבע, אוכל וטיולים, ערוצי חדשות בינלאומיים ועוד. בנוסף, אלפי שעות VOD, וגישה ישירה מכפתור ייעודי בשלט לתכני YouTube ו-Netflix ולעולם האפליקציות של גוגל פליי. לקוחות פרטנר TV יכולים לצפות בכל התכנים גם מהנייד ומהטאבלט (עד 5 מסכים סה"כ).

בתחילת השבוע, הודיעה פרטנר כי בזכות השותפות עם חברת התוכן הבינלאומית Netflix, יקבלו כל לקוחות פרטנר TV מנוי לנטפליקס לחצי שנה ללא עלות. בחודש יולי הכריזה נטפליקס על השקת שירות ישראלי מלא, לחוויית צפייה מיטבית בתכנים המקוריים עטורי השבחים של נטפליקס, עם כתוביות בעברית, וכן דיבוב לתכני הילדים. לנטפליקס יש רשימה מרשימה של כותרים ישראלים, כמו סדרות הטלוויזיה פאודה, בני ערובה וסרוגים.

זאביק הראל, מנהל ערוץ הידברות: "אני מברך על תחילת שידורי ערוץ הידברות בשירות הטלוויזיה של פרטנר TV. החל מהשבוע גם צופי פרטנר TV יזכו משפע של תכנים מרתקים, תכניות אירוח מושקעות, תכני ילדים, תכניות נשים, שיעורים, הרצאות ועוד. הערוץ הוקם כדי לקרב ולאחד בין המגזרים השונים בעם ישראל, והוא ממלא את ייעודו במקצועיות, באיכות מופלאה, על ידי הכלים המתקדמים ביותר שיש לטכנולוגיה להציע. שידורו של הערוץ גם בפלטפורמה חדשה זו הנה צעד נוסף בשגשוגו ובמילוי ייעודו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן