משעמם בקיץ: מי הפיץ את השמועה שעמית סגל פוטר מערוץ 2?

ברשת עלו דיווחים על פיטורי העיתונאי הסרוג ועל מעברו לערוץ 20. העיתונאית והבלוגרית, שהפרסומים יצאו כביכול בשמה, מיהרה להכחיש: "יותר סביר ש עמית סגל יצייץ שפיטרו אותי מהפלוג מאשר השקרים שמועלים ברוטר. דפדפו הלאה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 03/07/17 07:31 ט בתמוז התשעז

משעמם בקיץ: מי הפיץ את השמועה שעמית סגל פוטר מערוץ 2?
עמית סגל, צילום: פלאש 90

במוצאי שבת האחרונה החלה להתרוצץ ברשתות החברתיות שמועה שהכתב הפוליטי של חדשות 2 פוטר מתפקידו והוא עושה את דרכו לערוץ 20. מהר מאוד התברר שמדובר בשמועה לא נכונה שדונלד טראמפ היה מגדיר אותה טוב יותר מכולם (ואולי אף היה "מתאבק" איתה).

הרקע לשמועה היה פרסום לכאורה בשמה של העיתונאית והבלוגרית טל שניידר, שדיווחה על הדמה המזוייפת. לפי הדיווח שלא באמת היה, העיתונאי הסרוג והמוערך פוטר על ידי מנכ"ל חדשות 2 מאחר והוא נחשד כמביא דברו של נפתלי בנט לתקשורת. עוד פורסם כביכול בשמה של שניידר, שסגל לא ביזבז זמן והוא כבר בדרכו לערוץ 20 המתחרה.

שניידר הכחישה את הפרסומים וצייצה אתמול (ראשון) בטוויטר כי: "כל מי שמפיץ שטויות שקריות בשמי. תפסיקו. יש לי פה ומקלדת ואם אני יודעת משהו אני מתבטאת לבד"

בהמשך היא צייצה פעם נוספת וכתבה כי "ההזיות של אנשים כל כך מופרכות. עד כדי כך שיותר סביר ש עמית סגל יצייץ שפיטרו אותי מהפלוג מאשר השקרים שמועלים ברוטר. דפדפו הלאה"