סעו לשלום: 300 שליחי הארגונים של הציונות הדתית לחו"ל התכנסו לפני היציאה

שלל ארגונים שולחים מדי שנה שליחים לקהילות היהודיות ברחבי העולם. בכינוס מיוחד ביוזמה של ההסתדרות הציונית העולמית ובחסות תנועת המזרחי העולמי הם התכנסו רגע לפני הנסיעה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/17 17:09 יד באב התשעז

סעו לשלום: 300 שליחי הארגונים של הציונות הדתית לחו"ל התכנסו לפני היציאה
השליחים בתמונה קבוצתית, צילום: דוברות

בסוף שבוע שעבר התכנסו בירושלים למעלה מ-300 שליחות ושליחים, בני הציונות הדתית, היוצאים במהלך השבועות הקרובים למשימת השליחות בקהילות ישראל בתפוצות. הכנס הוא יוזמה משותפת של המערך לשירותים רוחניים בתפוצות בהסתדרות הציונית העולמית ושל מרכז השליחות של הציונות הדתית הפועל בחסות תנועת המזרחי העולמית, במטרה להעלות על נס את החשיבות של חיזוק הזהות היהודית- ציונית בגולה – הדרך היחידה להפחתת נגע ההתבוללות האוכל באחינו בכל פה.

בכנס, השתתפו בנות השרות מ"בת עמי", שליחות ושליחים מתנועת בנ"ע העולמית, מהכוללים הציוניים "תורה מציון", מתכנית "שלהבת" של המזרחי העולמי ומתוכנית "מנהיגות תורנית" המשותפת עם כולל ארץ חמדה, מארגון "לביא" עולמי העובד עם סטודנטים יהודיים בקמפוסים, שליחי תוכנית ההכשרה של מכון שטראוס- עמיאל, שליחי הסוכנות היהודית ומורים היוצאים לבתי הספר השונים בחו"ל. בכנס נשאו דברים יו"ר מרכז ישיבות ואולפנות בנ"ע הרב חיים דרוקמן, הגברת מרים פרץ, הגב' בת גלים שער, מר גאל גרינוולד יו"ר החטיבה להתיישבות בסוכנות היהודית, הרב יחיאל וסרמן מההסתדרות הציונית העולמית והרב דורון פרץ- מנכ"ל המזרחי העולמי.  

 

הנוכחים, נהנו ממילות הברכה והחיזוק וצפו בסאטירה משובחת של האומנים נועם יעקבסון וגדי ויסברט העוסקת בתחושות של ישראלים היוצאים לחו"ל בתקופה סוערת זו של ה BDS והאשמות האפרטהייד.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן