"נחלום יחד על ירושלים של כולם"

תנועת "התעוררות" קיימה הרמת כוסית לכבוד כניסתו של דן אילוז כחבר חדש מטעמה במועצת העיר. "המשימה שלנו בשנים הבאות יחד עם דן היא להצעיד את ירושלים לעתיד טוב יותר", אמר יו"ר המפלגה, עופר ברקוביץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/04/18 11:31 ח באייר התשעח

"נחלום יחד על ירושלים של כולם"
הרמת כוסית לכבודו של דן אילוז, צילום: תנועת "התעוררות"

ערב כניסתו של דן אילוז לתפקיד חבר המועצה בירושלים מטעם תנועת "התעוררות", התקיים אמש אירוע הרמת כוסית בחצר רובע המדיה JVP בבירה. האירוע התקיים במעמד יו"ר "התעוררות" והמועמד לראשות העיר ירושלים עופר ברקוביץ, חכם דוד מנחם, חברת מועצת העיר עינב בר, חבר המועצה היוצא יואב בקשי ייבין, עשרות פעילים ירושלמים מהציונות הדתית ובהנחיית יו"ר תנועת "ישראל שלי" שרה העצני-כהן. 

אילוז, בוגר לימודי משפטים ומדיניות ציבורית, נולד בקנדה ועסק שם בפעילות הסברתית. עם עלייתו התגייס לצה"ל ולאחר מכן שירת במשרד החוץ, הקים ארגונים הסברתיים וקהילתיים בחו"ל ועוד. בשנים האחרונות החל בפעילות ציבורית תחת תנועת "התעוררות".

הרמת כוסית לכבודו של דן אילוז

הרמת כוסית לכבודו של דן אילוזצילום: תנועת "התעוררות"

"אני רוצה לבקש שנלך צעד אחד קדימה, ושנמשיך לחלום ביחד", אמר אילוז במהלך האירוע. "נחלום ביחד על ירושלים כעיר הבירה של כל עם ישראל על כל המגוון הגדול שיש בה. על ראש עיר ישר, ערכי, מוסרי, ירושלמי. על ירושלים שמתפתחת כלכלית. על ירושלים כעיר הקודש עם ישיבות ובתי מדרש. על ירושלים כעיר שיודעת לא רק לקלוט עליה, אלא גם לתת הזדמנויות לעולים. לא רק נחלום, אלא גם נעבוד קשה, כדי להגשים אותם. כי - חלומות מתגשמים".

המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ בירך את אילוז, ואמר: "המשימה שלנו בחמש השנים הבאות יחד עם דן היא להצעיד את ירושלים לעתיד טוב יותר. זאת משימה עצומה ואנחנו בהתעוררות לא מתכוונים להרפות. עבודה קשה ונמרצת לקדם אותה כעיר כלכלית חזקה ומכבדת עם תוכן רוחני עמוק".

חכם דוד מנחם בירך גם הוא את אילוז, ואמר: "דן  הצטרף למפלגת 'התעוררות' - התנועה הזאת היא חשובה מאוד. הגלות היא חלום וההגשמה זאת הגאולה - כאן בארץ חמדת אבות תתגשמנה כל התקוות. דן זינק מהגלות לארץ ישראל. זאת תכונה של התעוררות. מאחל לדן ו'התעוררות' שיהיו תמיד בתנועה הכי טובה - וירושלים תהיה בה כל השבטים יוכלו להרגיש בה בנוח. עיר אוניברסלית עליה נאמר 'כי מציון תצא תורה ודבר ה׳ מירושלים'".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן