משרד הפרסום גל אורן ומשרד יחסי הציבור לרנרקום מתמזגים

משרד הפרסום גל אורן ומשרד האסטרטגיה והיח״צ לרנרקום, מהמוכרים במגזר הדתי, הודיעו על הקמת משרד משותף. "הקמנו פלטפורמה מקצועית, המתבססת על הישגי שתי החברות המובילות", אמר אבי לרנר

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/18 14:30 כב בטבת התשעח

משרד הפרסום גל אורן ומשרד יחסי הציבור לרנרקום מתמזגים
הלוגו החדש של גל אורן לרנר, צילום: גל אורן לרנר

שניים ממשרדי הפרסום והיח"צ המוכרים במגזר הדתי מתמזגים: משרד הפרסום גל אורן ומשרד האסטרטגיה והיח״צ לרנרקום הודיעו היום (ג') על התאחדותם, ועל הקמת משרד משותף שיפעל בציבור הדתי לאומי והכללי. המשרד החדש ייקרא ״גל אורן לרנר״.

במסגרת המיזוג יעניק המשרד החדש שירותים בתחום האסטרטגיה, היח״צ, הפרסום והדיגיטל ללקוחותיו וללקוחות במשק הישראלי ​שמעוניינים לפנות למגזר הדתי-לאומי והכללי.​ ​בעלי המשרד אורן אלימלך ואבי לרנר יכהנו בו כמנכל״ים משותפים.

לצד זאת, משרד הפרסום "גל אורן BSD״ ימשיך בפעילותו כמשרד פרסום מוביל במגזר החרדי, והוא מתחזק כעת עם צירוף משרד הפרסום ״אגס״ לשורותיו.

המשרד הוותיק ימשיך לייצג את החברות המובילות במשק, בהם תנובה, בנק הפועלים, קופת חולים מאוחדת, פרטנר, חברת אמנה, אבני דרך, רשות הטבע והגנים ועוד, לצד לקוחות "אגס" בהם חברת דובק, תאגיד המחזור אל"ה, ישיבת פונוביז', סונול ועוד לקוחות פנים מגזריים חרדיים.

בין לקוחות חברת ״לרנרקום״, המתמחה בתחום הציבורי והפוליטי, נמצאים ראש העיר ירושלים ניר ברקת, העיתונים ״ישראל היום״ ו"מקור ראשון", המועצה אזורית גוש עציון, ארגון גשר ועוד. בבחירות האחרונות ניהל המשרד את קמפיין מפלגת הליכוד במגזר הדתי-לאומי, שזכה להצלחה משמעותית.

הקמת המשרד המשותף לגל אורן ולרנרקום נעשתה בעקבות סדרת מחקרים, שנעשו על ידי גורמים שונים המצביעים על הצורך בפנייה הייחודית למגזר. לדברי שני המשרדים, שיתוף הפעולה ביניהם נחל הצלחה בכמה וכמה מהלכים שנעשו בעבר, כמו קמפיין הבחירות של ניר ברקת לעיריית ירושלים , חוק ההסדרה ועוד.

אבי לרנר בירך על המהלך ואמר: ״התהליכים והשינויים הדמוגרפיים העוברים על החברה הישראלית מחייבים פנייה ייחודית וממוקדת למגזר הדתי-לאומי והמסורתי, ובכך להגיע לציבור הגדל באופן עקבי. אנו מזהים צורך גובר והולך מצד חברות מובילות וארגונים המעוניינים לפנות לקהלים אלו, ועל כן הקמנו פלטפורמה מקצועית, בעלת כלי עבודה מתקדמים, המתבססת על שנות הניסיון וההישגים המקצועיים של שתי החברות המובילות, גל אורן ולרנרקום".

אורן אלימלך הוסיף: ״אני מאמין שהסינרגיה בין התחומים - עולם הפרסום על כל שלוחותיו ועולם יחסי הציבור - יעניקו ללקוחות המשרד ערך מוסף ויתרון משמעותי לכל מהלך יחצני ופרסומי שיבחרו בו. אנחנו עולים קומה על מנת לתת ללקוחותינו את המיטב, בכל קשת השירותים, ובכללם עולם הדיגיטל המגזרי.

"אני מאמין שהמיקוד בכל אחד מהמגזרים בצורה מובהקת יעניק ערך מקצועי שיוביל לפריצת דרך ולמנועי צמיחה נוספים ללקוחותינו, בדרך לכיבוש פסגות חדשות. בע"ה נעשה ונצליח".​

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן