מתחדשים: מכון הלכה והוראה של הרב רימון שינה את שמו

במהלך ארוחה חגיגית לעובדי המכון, נחשף כי הוא ייקרא מעתה "סולמות". "הסולם שלנו בא להנגיש את השמים לארץ ולעזור לאנשים לחלום", אמר הרב רימון, מייסד העמותה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/18 11:48 ד באדר התשעח

מתחדשים: מכון הלכה והוראה של הרב רימון שינה את שמו
הרב יוסף צבי רימון ועובדי המכון בארוחה החגיגית, צילום: "סולמות"

מרכז הלכה והוראה בראשותו של הרב יוסף צבי רימון ייקרא מעתה "סולמות". עובדי העמותה, רבנים ואישי ציבור התכנסו אתמול (א') לארוחה חגיגית שבה נחשפו השם החדש של העמותה, הלוגו והפרויקטים השונים.

לאחרונה אף מונה לעמותה מנכ"ל חדש, הרב אלי טרגין, כחלק מקפיצת המדרגה המשמעותית שעושה העמותה בימים אלה ומהרצון לקחת את הכוחות הקיימים ולפרוץ קדימה לעבר תחומים נוספים.

"הסולם שלנו בא להנגיש את השמים לארץ ולעזור לאנשים לחלום. השאיפה שלנו לעזור לאנשים לממש את חלומם. הפרויקטים של העמותה מרגשים – אחד פועל על ילדים, אחד על חיילים, אחר על מבוגרים ועוד אחד על אנשים שאין להם עבודה ועוד ועוד", אמר הרב יוסף צבי רימון בהשקה.

"אנחנו צריכים להרגיש שאנחנו שליחים, ללא עליונות וללא גאווה. שליחים בעלי תפקיד בעולם ושמחים כשמצליח ומודים לקב"ה על כך שאנחנו יכולים להמשיך לעוד משימות", הוסיף.  

מנכ"ל העמותה, הרב אלי טרגין, ציין כי "חזונה של היהדות על רגל אחת הוא סולם יעקב. חיבור שמיים וארץ – עולם רוחני שעשיר וגבוה שיש לטפס אליו ומצד שני אידאות שיורדות לקרקע. כך גם העמותה שלנו מנסה לפעול: לקחת תכנים עמוקים ולהנגיש אותם ללא פשרה על איכותם.

"אף שיש כאן יומרה גדולה – יישום חזונה של היהדות, אנו מאמינים שמיטב הכישרונות והיכולות של עובדי העמותה מסייעים היטב בהוצאה לפועל של כל הפרויקטים הקיימים והעתידיים".

עמותת "סולמות" הוקמה בשנת תשע"ב, 2012, בשם מרכז הלכה והוראה. העמותה שפועלת מגוש עציון, מונה כיום יותר מ-60 עובדים, עם שלוחות בכל רחבי העולם. מייסד העמותה והעומד בראשה הוא הרב יוסף צבי רימון והיא פועלת כיום במגוון רחב מאוד של תחומים.

בין היתר עוסקת העמותה בכתיבת ספרים הלכתיים של הרב רימון וספרים תורניים ליהדות העולם, כתיבת תכניות לימוד רבות בכל הגילאים ופיתוח פלטפורמה טכנולוגית חינוכית פורצת דרך שגופים בארץ ובעולם כבר משתמשים בה.

כמו כן, העמותה מפעילה פרויקטים שונים כמו 'רצים למשנה' ששמים דגש על החוויה היהודית ומשלבים שיטת לימוד הלכתית יסודית ומעמיקה עם חדשנות דיגיטלית ושימוש נרחב בכלים טכנולוגיים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן