משרדים חדשים לאבני דרך בירושלים

חברת הנדל"ן "אבני דרך" חנכה משרד השקעות ומכירות חדש בבית ענבר שברחוב כנפי נשרים בירושלים. המנכ"ל יאיר כהן: "אבן דרך נוספת בהתפתחותה וצמיחתה של החברה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/17 13:41 כח בסיון התשעז

משרדים חדשים לאבני דרך בירושלים
בחנוכת המשרד, צילום: דוברות

חברת הנדל"ן "אבני דרך" חנכה משרד השקעות ומכירות חדש בבית ענבר שברחוב כנפי נשרים בירושלים. המשרד שיאוייש ע"י אנשי מכירות ויועצי משכנתאות של החברה, יטפל במכירות של דירות חדשות ודירות יד שנייה למגורים ולהשקעה ויעניק שירותי ייעוץ ומשכנתאות. המשרד החדש יאפשר נגישות קלה ללקוחות החברה הרבים והפוטנציאליים שמאזור ירושלים, יו"ש והסביבה וקבלת מעטפת ייעוץ מקיפה בתחום הנדל"ן במהירות וביעילות.  במעמד החניכה השתתפו המנכ"ל יאיר כהן, הסמנכ"לים שמעון ברון וידידיה פרל, עובדי ולקוחות החברה.

 

המנכ"ל יאיר כהן ציין בדבריו כי המשרד החדש, הוא אבן דרך נוספת בהתפתחותה וצמיחתה של החברה ומהווה חלק מהחזון של חברת 'אבני דרך' להנגיש את תחום הנדל"ן לכל בית בישראל.

 

מנהל הסניף החדש עו"ד אחיה פרנקל ציין במהלך הדברים כי "זכינו ואנחנו עובדים בחברה שבעולם כל כך הישגי וחומרי, ומבלי להתפשר על איכות מצליחה להיות קצת אחרת ולספק ללקוחותיה לא רק השקעות מניבות אלא גם יחס אישי, אמון לצד ביטחון תמידי בה' וכבוד.  אני מאחל לחברה ולנו שנמשיך לגדול ולקדם אנשים ומשפחות לעתיד כלכלי איתן ובטוח".