מקורבי רה"מ על יגאל סרנה: "אובססביות חולנית"

יגאל סרנה הצליח ביממה האחרונה לגייס את 115 אלף השקלים שנפסק שישלם כפיצוי על הוצאת הדיבה על ראש הממשלה ורעייתו, וכעת גם בקרבתו של נתניהו מגיבים לקמפיין שהעיתונאי מנהל נגדם

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/17 16:08 כו בסיון התשעז

מקורבי רה"מ על יגאל סרנה: "אובססביות חולנית"
בני הזוג נתניהו בבית המשפט, צילום: פלאש 90. מוטי קמחי

עיתונאי ידיעות אחרונות יגאל סרנה מתגאה בהישג האחרון כאילו שניצח בבית המשפט. לאחרונה נפסק שישלם 115 אלף שקלים כפיצוי לבני הזוג נתניהו לאחר פוסט בפייסבוק שתאר כאילו ראש הממשלה נזרק מן הרכב על ידי רעייתו בגלל ויכוח ביניהם באמצע כביש מספר 1.

סרנה החל בגיוס המונים למימון הסכום ולאחר יום הושג הסכום מכמה מאות אנשים שתמכו בו. הוא קרא להם לעזור לו לממן את התביעה משום שמדובר בפגיעה בחופש הביטוי.

מקורבי רה"מ התייחסו היום לעניין ואמרו: "בית המשפט קבע שיגאל סרנה הוציא את דיבת בני הזוג נתניהו וחייב אותו בתשלום פיצויים בסכום תקדימי. אך כנראה שההפסד הצורב לא הצליח להרגיע את האובססיביות החולנית שלו ביחס לזוג נתניהו. בית המשפט גם קבע במפורש שהאירוע הנטען על ידי סרנה לא אירע מעולם ושמדובר בפרסום זדוני ומכוער שנכתב בלשון ארסית ומשתלחת.

"מוטב שסרנה יעשה חשבון נפש", הציעו בקרבת ראש הממשלה "ויפנים את קביעתו של בית המשפט, או לפחות יקרא את דעתם של רבים מעמיתיו, שכתבו על הבושה הגדולה שגרם להם סרנה".